ervaringen Peugeot Speedfight 3 125cc 4takt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 03-05 11:38
Dag mensen

Ik kan een Peugeot Speedfight 3 125cc 4takt kopen. Het lijkt een goede aankoop maar graag had ik geweten wat jullie ervaringen hiermee zijn?

informatie scooter:
- Peugeot Speedfight 3 'Ice Blade' (wit)
- bouwjaar 2015
- 4 takt
- 125cc
- 7,5kW (10pk)
- verhouding vermogen/gewicht: 0,062 kW/kg
- malossi koppeling
- al de rest is origineel
- km stand: 8780km

Wat denken jullie hier van?
Ook stond hij enkele weken stil en startte hij hierdoor slecht, maar de verkoper zei dat ik me hier geen zorgen hoef over te maken, dat dit normaal is?

Bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond19792
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 02:29
Dus slecht starten maar je er vooral geen zorgen over maken? Ik zou even verder gaan kijken. Jij bent de koper en die luxe heb je. Eenmaal gekocht is het jouw probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Er is een factuur bij van onlangs een groot onderhoud.. na 3 weken niet rijden start hij met eletrische starter na 20 seconden.. Op zich niets ernstig denk ik?

Maar vooral: wat zijn jullie ervaringen met deze scooter?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yaksa
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Wanneer de startmotor daadwerkelijk 20 seconden (en da's best lang) moet draaien voordat 'ie start dan zou ik me juist wel zorgen gaan maken. Ten eerste is je accu dan al half leeggetrokken en moet je een behoorlijke afstand afleggen voordat ie weer vol zit en ten tweede wordt dat probleem in de aankomende koudere maanden alleen maar groter (de capaciteit en de snelheid van opladen van een accu daalt naarmate het kouder wordt).
Ik vraag mij dan werkelijk af wat dan dat groot onderhoud is geweest. Een motor dient binnen 2 seconden te starten op een startmotor, die startmotor vervangt namelijk de kickstarter. Draaien, vonkje, benzine, lopen.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:51

bonzz.netninja

Niente baffi

waarom lijkt het je een goede aankoop? Ik neem aan dat er genoeg van die dingen te koop staan toch?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dellete
Bedankt voor jullie antwoord. Zijn er mensen die ervaringen hebben met een Peugeot Speedfight 3 125cc 4takt?
Pagina: 1