Welke goedkopere bouwstofzuiger voor DeWalt gereedschap

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonert5
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-01-2024
Hi,

Ik heb veel DeWalt 20V gereedschap en zoek nu een bedrade bouwstofzuiger die ik kan voorzien van een Airlock aansluiting om op dat gereedschap aan te sluiten.

De goedkoopste DeWalt nat/ droog stofzuiger waar een Airlock aansluiting op zit is zover ik kan zien de DWV901L die rond de €370,- kost. Een goede Karcher is een heel stuk goedkoper.

Is er iemand anders die goede ervaringen heeft met een ander soort bouwstofzuiger op DeWalt gereedschap aansluiten?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 00:59
Je kunt losse Airlock adapters kopen van DeWalt voor 35mm slangen voor ongeveer 2 tientjes zodat je er een andere stofzuiger op aan kunt sluiten, en veel van die Karchers hebben ook 35mm slangen.

Voor de goedkopere DeWalt stofzuigers kun je ook allerlei sets met extra verlopen en aansluitingen kopen maar die zijn best wel prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WeetIkHetNou
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-05 21:36
Ik gebruik al jaren een 2e hands Numatic (Henry, met die ogen) stofzuiger. De airlock heb ik met beetje moeite gewoon aan de standaard slang gemaakt (paar mm oprekken). Gaat al jaren goed, kostte me volgens mij 50 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23:15

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb in mijn dewalt afkortzaag gewoon een standaard adapter van een paar euro zitten zodat elke "normale" stofzuiger er op past. ik moest hem wel vast tapen anders valt hij eruit :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dashlane
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23:18
Ik heb een Kärcher, ding heeft er oprecht van langs gekregen maar houdt het goed vol. Ik heb niet specifiek de walt, maar die aansluiting van Kärcher past overal op. Wel zou ik je willen adviseren om een versie te nemen waar je het elektrische gereedschap in kan pluggen, zodat de stofzuiger in en uitschakelt samen met het gereedschap.

Ik heb hem ooit gekocht voor een verbouwing, niet wetende dat ik er jaren later nog plezier van heb, maar ik mis wel die aansluiting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-05 14:22
@Dashlane Er bestaan ook master-slave stekkerblokken, waarmee je dit kan bereiken. Niet mooi ingebouwd weliswaar.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
naftebakje schreef op woensdag 15 november 2023 @ 10:07:
@Dashlane Er bestaan ook master-slave stekkerblokken, waarmee je dit kan bereiken. Niet mooi ingebouwd weliswaar.
Klopt, maar ik heb tot nu alleen gezien dat dat flinke blokken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dashlane
Dashlane schreef op woensdag 15 november 2023 @ 17:25:
[...]

Klopt, maar ik heb tot nu alleen gezien dat dat flinke blokken zijn. Gebruik die overigens bij mijn televisie waardoor het hele zooitje eromheen uitgaat.
Pagina: 1