Op zoek naar games zoals Uncharted

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:19
Ik ben sinds jaren weer aan het gamen.
Nu ben ik erg fan van de Uncharted reeks op de PlayStation.
Welke games komen qua verhaallijn (filmpjes e.d. tussendoor ) en gameplay overheen?
Wat zouden jullie aanraden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:03
Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accretion
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:25

Accretion

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Dus een singleplayer adventure/exploration game?

Gezien het een heel genre an sich is, lijkt me dat je daar genoeg moet kunnen vinden.

D'r zijn zelfs complete pagina's aan gewijd:
https://www.gamesradar.com/games-like-uncharted/

Maar geen idee waar je naar op zoek bent, mag het Sci-Fi zijn of juist niet? Mag het wat horror/spanning bevatten, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick13
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:19
Mag zeker spanning bevatten (maar geen horror)
Een adventure/exploration game mag.
Maar sta ook zeker open voor andere titels met met een game/films ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb een paar maanden geleden The Last Of Us (1 en 2) uitgespeeld en hoewel ik echt een afkeer heb van het "zombie genre" zoals The Walking Dead e.d. vond ik TLOU echt, écht heel goed en baal ik er steeds nog een beetje van dat ik ze "al" heb uitgespeeld (maar heeft gelukkig wel lekker lang geduurd).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:39
RobIII schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 23:11:
Ik heb een paar maanden geleden The Last Of Us (1 en 2) uitgespeeld en hoewel ik echt een afkeer heb van het "zombie genre" zoals The Walking Dead e.d. vond ik TLOU echt, écht heel goed en baal ik er steeds nog een beetje van dat ik ze "al" heb uitgespeeld (maar heeft gelukkig wel lekker lang geduurd).
Zou dat een aanrader op de PS5 zijn?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DonJunior schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 09:21:
[...]

Zou dat een aanrader op de PS5 zijn?
Ik ken 'm niet anders dan op de PS5 (remastered geloof ik?). Maar als ik een game speel en het verhaal is goed en de gameplay is lekker dan boeit de grafische pracht en praal me niet zo en kun je me net zo goed Lara Croft 1 voorzetten :+

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 11-11-2023 11:08 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:39
@RobIII Als ik een PS5 zou kopen is dat niet om PS1 grafische spellen te spelen. Uncharted was juist zo bijzonder mooi om te zien op de PS3 destijds. De PS3 is mijn laatste console geweest en twijfel om een PS5 te kopen. Dit soort grafisch mooie spellen kan ik wel van genieten. Een mooie verhaallijn is dan mooi meegenomen natuurlijk.

*sowieso

Pagina: 1