Ik ben van plan binnenkort de MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G aan te schaffen.
Omdat het watergekoeld is moet ik de radiator ergens kwijt.
Dit kan aan de voorkant (zolang de pomp maar hoger zit volgens mij), maar dan zit je aan de kant waar de lucht wordt ingetrokken in de kast.
Ik zag op YouTube dat het ook in de plafond van de kast kan, zodat de lucht naar buiten geblazen kan worden.
Vind ik prima, maar als ik een grote fan op de CPU heb (Scythe Fuma 3), kunnen de kabels van de waterkoeling er dan wel langs?
Of is het makkelijkst om de radiator aan de voorkant te mounten?
Ik ben nogal onervaren hierin.
De kast die ik wil gebruiken hiervoor is de Fractal Design North.
Of kan ik als noob beter een luchtgekoelde videokaart nemen? Die zijn wel een stuk groter.
Omdat het watergekoeld is moet ik de radiator ergens kwijt.
Dit kan aan de voorkant (zolang de pomp maar hoger zit volgens mij), maar dan zit je aan de kant waar de lucht wordt ingetrokken in de kast.
Ik zag op YouTube dat het ook in de plafond van de kast kan, zodat de lucht naar buiten geblazen kan worden.
Vind ik prima, maar als ik een grote fan op de CPU heb (Scythe Fuma 3), kunnen de kabels van de waterkoeling er dan wel langs?
Of is het makkelijkst om de radiator aan de voorkant te mounten?
Ik ben nogal onervaren hierin.
De kast die ik wil gebruiken hiervoor is de Fractal Design North.
Of kan ik als noob beter een luchtgekoelde videokaart nemen? Die zijn wel een stuk groter.