Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
edit: Danger Goods on stock
het is IN stock...
wil niet lullig doen maar er mag weleens een grammaticacorrectie overheen geloof ik...
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

En:
Disclaimer OC-Shop® : All prices are with reserve.
Opfriscursus Engels zou niet slecht zijn
Niet?
[Specs]
hopelijk heeftie dat plaatje opgeslagen met een bult layers, anders maggie helemaal opnieuw beginnen, gheheh
dan moet je wel eerst ff un koholeeeeeeeere hoop geld uitgegeven voor zo'n lullig tubetje van 2 grammetjes zeg eej... maja tis beter as nixOp donderdag 06 september 2001 01:49 schreef SiGNe het volgende:
[afbeelding]
En:
Disclaimer OC-Shop® : All prices are with reserve.
Opfriscursus Engels zou niet slecht zijn
[edit]
jahjah, un echte schootout, goh en ik maar denke dat ut shoutout wasSwiftech MC462A Review
A schootout about the massive 80mm HSF
I see dead pixels...
Zeg, voor je t engels van de OC-shop gaat afkraken, zou ik toch eerst ns naar je ondertitel kijken: dieing??Op donderdag 06 september 2001 02:05 schreef jotheman het volgende:
jahjah, un echte schootout, goh en ik maar denke dat ut shoutout was
Verwijderd
idd, kijk meteen ff op me gratiz gekregen tubetje en tis idd arcticOp donderdag 06 september 2001 02:25 schreef didaaf1 het volgende:
Nou zitten jullie allemaal te klagen over het woordje by maar uh ziet niemand dan dat arctic silver verkeerd is geschrevenvind ik veel belangrijker
Oh ja joh!!!
volgens mij ligt dat niet aan jou, ik krijg het ook.Op donderdag 06 september 2001 02:46 schreef raw meat het volgende:
Kan het ook kloppen dat de helft van de pictures niet in beeld komen of ligt het aan mij??
Beetje slordig als je het mij vraagt
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Maarja .. veel van het spul is verder niet te krijgen in NL, dus dan moet je er maar wat voor overhebben.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
Mjah ik denk dat webdesigners er gewoon van uit mogen gaan dat je minimaal 1024 draait.Op donderdag 06 september 2001 07:17 schreef Whuzz het volgende:
Het design zelf is ook niet geweldig. Ik draai op 800x600 (jaja, ouderwets) en als ik dan op 'products' klik vallen de laatste opties buiten beeld aan de onderkant en ik zie geen manier om dat te scrollen ofzow
Tis trouwens wel een betere site als die vorige alleen nog veel plaatjes die het niet doen en belabberd Engels
Welke tweaker draait er nog op 800x600Op donderdag 06 september 2001 07:17 schreef Whuzz het volgende:
Het design zelf is ook niet geweldig. Ik draai op 800x600 (jaja, ouderwets) en als ik dan op 'products' klik vallen de laatste opties buiten beeld aan de onderkant en ik zie geen manier om dat te scrollen ofzow
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
Verwijderd
Verwijderd
Vele handen maken ........
Binnen 2 dagen zal er een externe review poster onze taak overnemen daar wij (zoals blijkt) ons beter bezig kunnen houden met de zaken omtrent de OC-Shop. Dus het uitbreiden en onderhouden van het assortiment.
We hebben de laatste dagen na veel drukte besloten om de site toch on-line te gooien. We zullen de komende dagen de resterende veranderingen verder doorvoeren en alle orders die zijn blijven liggen verwerken.
Het OC-Shop team.
Of mogen webdesigners er nu ook al van uit gaan dat iedereen ADSL of kabel heeft
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
die kun je veel beter zelf maken!Op donderdag 06 september 2001 08:27 schreef nitraat het volgende:
Ze hadden beter m'n bestelling af kunnen handelen i.p.v aan die site te knutselen. Krijg ik maardag een order bevestiging, maar m'n spullen zijn de deur nog niet uit bij hun. Het zijn niet een exotische onderdelen. gerounde IDE kabels n.l.
maar ja ... als het werkt werkt het, zullen we maar zeggen
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
Sinlath | Opinions may contain latency
Ik heb een oud beeldscherm dat niet lekker wil op hogere resoluties (Zo'n Vobis Highschreen geval van voor mijn tweaker-tijd).Op donderdag 06 september 2001 07:38 schreef scubapro het volgende:
Welke tweaker draait er nog op 800x600
Maar goed, een goede website is nog altijd zo universeel mogelijk vindt ik...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
ATA-100 en zelf rounden....nee dank je ik heb dan liever wat geld over voor een goede kabel die netjes ingepakt is, maar is hij niet op vooraad ofzo. Het duurt zo lang dat ik ze beter op had kunnen komen halen.Op donderdag 06 september 2001 11:27 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
die kun je veel beter zelf maken!
Verwijderd
Ik vind 'm persoonlijk onoverzichtelijk en inderdaad is het Engels van zeer triest nivo (tevens zaten er in de oude site ook ontzettend veel nederlandse schrijffouten).
By the way....volgens mij hoort dit topic hier niet thuis. Hier is toch een apart forum voor???
Overigens, de site doet het hier niet?
heb OC spullen gekocht bij
www.overclockers.co.uk en
www.theoverclockingstore.co.uk
een die prijzen zijn veel beter (22 piek voor die blue orb geloof ik, vergeleken met 40 bij oc-shop) ook kan je daar ge-unlockte AMD kopen voor een goedkoope prijs
Is het dan niet verstandiger om je geld niet bij OC-Shop uitgeven maar eerst een nieuw scherm kopenOp donderdag 06 september 2001 12:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik heb een oud beeldscherm dat niet lekker wil op hogere resoluties (Zo'n Vobis Highschreen geval van voor mijn tweaker-tijd).
Maar goed, een goede website is nog altijd zo universeel mogelijk vindt ik...
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.
Verwijderd
Waarschijnlijk moet je even refreshen. Overigens zijn ze volgens mij wel met de site bezig omdat er een aantal dingen niet werken en/of gewijzigd zijn.Op donderdag 06 september 2001 15:14 schreef Rene59 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer oc-shop een keer concurrentie krijgt in Nederland. Veel van hun prijzen zijn echt te hoog imho.
Overigens, de site doet het hier niet?
OC-shop heeft wel wat concurrentie (o.a. TweakShop, Regenboog, CompTechWorld) maar deze nemen de prijzen over die de concullega berekend volgens mij (een soort prijsafspraak). Inkoop is inderdaad stukken lager maar ze kunnen ermee wegkomen omdat zij één van de weinigen zijn. Nedcool was volgens mij een aardige concurrent, maar zijn zijn door omstandigheden gestopt (zie hun site).
Lijkt me wel leuk om over te nemen...nog meer mensen interesse?? Zitten misschien wel leuke dingen in de voorraad die ze waarschijnlijk nog hebben...kunnen we een nieuw topic over openen..lolHet heeft even geduurd voordat de beslissing daadwerkelijk werd genomen maar uiteindelijk hebben we het niet kunnen voorkomen.....Nedcool staakt tot nader order haar bedrijfsaktiviteiten.
Om de complete geruchtenstroom een halt toe te roepen kunnen wij u melden dat wij niet failliet zijn, integendeel, onze webshop werd veelvuldig door u allen bezocht en gezien de vele positieve reakties die wij hebben mogen ontvangen gaat het ons zeer aan het hart.
Tijdgebrek ten gevolge van diverse persoonlijke omstandigheden is de meest bepalende factor en helaas is het niet mogelijk om onze klanten de service te kunnen blijven bieden zoals u dat reeds van ons gewend bent.
Wij willen al onze zakelijke relaties, maar vooral u als klant, bedanken voor het vertrouwen, support en goede zaken, en sluiten het niet uit dat mogelijkerwijs in de nabije toekomst een doorstart zal worden gemaakt.
Momenteel zijn wij op zoek naar mogelijke, serieuze kandidaten voor een eventuele overname. Details en verdere informatie kan worden verkregen door een e-mail met uitgebreide motivatie te richten aan: info@ned-cool.nl ter attentie van Arthur de Regt en/of Arie van Wiggen.
Het Nedcool Team.
11/08/2001
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Coper Spaces DTS-400 (AMD) 4.54
Coper Spaces MESA III (Intel) 2.27
En dan graag van Coper Copper maken, 2 p's dus
Spaces lijkt mij ook niet goed, moet Spacers zijn.
Oh en er zijn een heleboel niet werkende plaatjes.
Verwijderd
ROFLOL, als we dan toch bezig zijnOp donderdag 06 september 2001 16:13 schreef Phreak het volgende:
Fix dan gelijk dit ff:
Coper Spaces DTS-400 (AMD) 4.54
Coper Spaces MESA III (Intel) 2.27
En dan graag van Coper Copper maken, 2 p's dus
Spaces lijkt mij ook niet goed, moet Spacers zijn.
Oh en er zijn een heleboel niet werkende plaatjes.
- The Maze 2 has harrived !!!
- A aluminum heatsink with a 7000 RPM Delta fan
- A Geforce3 card built with overclockers in mind
- Specificaties: 40 x 40 x 3 mm red copper
- the last 2 day's
- DangerDen Goods on stock
- Our sincere aplogies in this matter
- This is review takes a look into two ultra performance
- This review take a look at the FOP-38's big brother
- This review take a look about the new MCX-370
Ik denk, gezien het gebrekkige Engels, dat de Terms of Trade gejat zijn van een ander bedrijf, want daar worden technische woorden gebruikt die een hoogleraar Engels nog nooit heeft gehoord en op moet zoeken in zijn Prisma woordenbeokje Engels - Nederlands
No offence OC-shop, maar wil je je alleen richten op bedrijven dan moet je professionaliteit uitstralen, en dat gebeurt niet op deze wijze (overigens idd een kwalijke zaak dat als je op een lagere resolutie of 14"/15" monitor de site bekijkt, je de helft van de producten niet kan kiezen en/of zien...). Dit ligt duidelijk niet aan jullie maar aan die knakkers van het webdesignbedrijf waar jullie waarschijnlijk een hoop geld voor moeten betalen...m.i. amateurs...ook geen naam trouwens ook voor een webdesignburo: VIS...rotte als je het mij vraagt
als ik zover ben open ik wel een topic ofzo.
heb nog wat leuke plannen die verder nog niet 'in general' verkrijgbaar zijn, die moet ik eerst ff uitdokteren.
ik richt me trouwens primair op WC'ing (
//offtopic
A Geforce3 card built with overclockers in mind
-> zie het probleem niet hoor
Verwijderd
Zitten mede tweakers, die wat proberen op te zetten, af te kraken en ondertussen zeiken over 800*600 resoluties !
Zal iemand die intresse heeft in Artic Silver, Water jackets, en case modding (lees: Tweaker) nu echt werken in een resolutie lager dan 1024*768 ????
Get real.
Vroeger hadden we op de Amiga een term voor dit soort zeikerds dat zelf nooit wat presteerde, LAMERS !
En geloof me, het stikt ervan op dit soort forums.
Vwb het Engels hebben jullie een valide argument maar daar werken ze aan, net zoals de rest van de website.
Geef anderen eens een kans.
Quamen
Verwijderd
Begrijp ik het nou goed? Als je een "Tweaker" bent moet je op een hogere resolutie draaien dan 800x600? Althans, dat begrijp ik uit jouw reactie...Op donderdag 06 september 2001 23:02 schreef Quamen het volgende:
Wat een stel domme ganzen zijn het hier toch ...
Zitten mede tweakers, die wat proberen op te zetten, af te kraken en ondertussen zeiken over 800*600 resoluties !
Zal iemand die intresse heeft in Artic Silver, Water jackets, en case modding (lees: Tweaker) nu echt werken in een resolutie lager dan 1024*768 ????
Get real.
Vroeger hadden we op de Amiga een term voor dit soort zeikerds dat zelf nooit wat presteerde, LAMERS !
En geloof me, het stikt ervan op dit soort forums.
Vwb het Engels hebben jullie een valide argument maar daar werken ze aan, net zoals de rest van de website.
Geef anderen eens een kans.
Quamen
Het is natuurlijk nog steeds zo dat je je website, winkel, of wat dan ook, voor de klant laagdrempelig moet maken teneinde deze klant "binnen te halen" en er zaken mee te doen. Zulke reacties als "je bent een Tweakers dus moet je maar een hogere resolutie draaien of een grotere monitor hebben" raken kant noch wal en is m.i. onprofessioneel als bedrijf zijnde.
Zie het eigenlijk als opbouwende kritiek, het leuke is dat, zeker gezien jouw reactie, dat mensen bij een klacht zich persoonlijk aangevallen voelen, echter is een klacht een uiting van ontevredenheid, of dit nu in je eigen ogen terecht of onterecht is, het blijft een bgeleving van die bewuste persoon. Als ondernemer ben je dan behoorlijk fout bezig als je daar niets meedoet omdat je dat op de lange termijn gewoon klanten kost...
Snappie??
Verwijderd
Ga voor de verandering eens surfen op het web en kijk eens hoeveel websites in een resolutie van 1024*768 online staan !
Je kan NOOIT iedereen tevreden stellen, en anno 2001/2002 lijkt 1024*768 mij een HELE NORMALE keuze of niet soms ?
Het is ook een feit dat ze een bepaalde groep aanspreken en dat zijn in principe niet de mensen met een Dixons PC prive Compaq. De klanten zijn meestal ervaren Pc gebruikers en die draaien minstens in 1024*768 dus hun keuze is heel begrijpelijk.
Quamen
dieing yah, wat d8 jij dan?, dat klopt hoorOp donderdag 06 september 2001 02:14 schreef RUXperienced het volgende:
[..]
Zeg, voor je t engels van de OC-shop gaat afkraken, zou ik toch eerst ns naar je ondertitel kijken: dieing??
I see dead pixels...
Verwijderd
Verder vind ik die 1024x768 allerzins redelijk. Als ik in de serverlog van http://dabit.trybit.com kijk, dan draait slechts 1 op de 2000 bezoekers in een resolutie < 1024x768. Nou, die kunnen me dus gestolen worden. 256 kleuren word nog wel veel gebruikt, overigens.
't is veel erger als je geen IE kan gebruiken. Je wilt niet weten hoeveel pagina's niet soepel draaien in Netschaap. En helaas, er is geen IE voor Linux. En helemaal niet zo helaas: ik heb geen winzuig op m'n werk.
Fijn dat inetadressen gelijk naar aanklikbare URL's omgezet worden
Hoe voorkom je dat?
het is niet fout engels hoor, BY of WITH kunnen allebei.Op donderdag 06 september 2001 01:46 schreef P5ycho het volgende:
lol check die ad, free arctic silver BY all orders, ghehehe... het is WITH al orders
edit: Danger Goods on stock
het is IN stock...
wil niet lullig doen maar er mag weleens een grammaticacorrectie overheen geloof ik...
draai ook op 1280 x 1024 maar vind dit gewoon fijner dan 1024 omdat dat zow groot isOp vrijdag 07 september 2001 17:00 schreef Rappie het volgende:
ik vind 800x600 ook veel relaxter , draai 1280 maar werk met kleine venstertjes
Heb ik nooit gesnapt, ik heb goede oogen maar ik vind 1024x768 zat op een 19". Monitor kan veel meer aan, maar ik heb geen loep, grote letters kiezen is vaak weer lelijk.Op vrijdag 07 september 2001 17:25 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
draai ook op 1280 x 1024 maar vind dit gewoon fijner dan 1024 omdat dat zow groot is![]()
Vindt de site van de OC-shop wel grappig, maar de oude site vond ik eerlijk gezegd praktischer. Ik heb altiijd de neiging meerdere produkt vensters te gelijk open te gooien, maar dat kan niet met zo'n mooi menuutje.
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
JajaOp vrijdag 07 september 2001 15:34 schreef jotheman het volgende:
[..]
dieing yah, wat d8 jij dan?, dat klopt hoor
het is dying...
goh zeg 1 fout en ik word afgekraakt dankje ik heb normaal een 8 op school voor engels asjeblieft dankjewelOp vrijdag 07 september 2001 18:20 schreef The_YellowDog het volgende:
[..]
Jajaje beheerst de engelse taal nog niet echt goed,
het is dying...
ennuh Dabit thx voor de AARDIGE verbetering
I see dead pixels...
Volgens mij is het Shootout en niet SHOUTOUTOp donderdag 06 september 2001 02:05 schreef jotheman het volgende:
jahjah, un echte schootout, goh en ik maar denke dat ut shoutout was
lol typoOp zaterdag 08 september 2001 18:45 schreef Black_Adder het volgende:
[..]
Volgens mij is het Shootout en niet SHOUTOUT
I see dead pixels...
laten we het wel een beetje ontopic houden verder, hier schieten wij en OCshop ook niks mee op.
Verwijderd
Maar Nederlands /is/ moeilijk!Op donderdag 06 september 2001 13:07 schreef Kees_Mot het volgende:
(...)
Ik vind 'm persoonlijk onoverzichtelijk en inderdaad is het Engels van zeer triest nivo (tevens zaten er in de oude site ook ontzettend veel nederlandse schrijffouten).