Toon posts:

Kan dit echt niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, ik had inderdaad het woord 'mircowatje' niet in de mond moeten nemen. Maar ik zie geen boze reacties e.d. en het is naar mijn gevoel een discusie onderwerp van niveau. Waarom moet dit nu dicht? Vreemd hoor.

[topic=220956/1/999]

En dit is niet serieus? Dit is juist HEEL serieus!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11 11:14
Het is een beetje ene uitgemolken verhaal rond Microsoft, niemand heeft nog veel zin om daarover te emmeren, want dan komen altijd de diehard Linuxgeeks om de hoek kijken, of de mensen die daar juist pertinent tegen zijn, en wordt het welles-nietes.

Microwatje is maar een betrekkelijk klein deel van de reden waarom het gesloten is... Lijkt me.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Tja als je nou ook met enig respect over MS zou praten, dan zou het al een heel stuk beter vallen in een forum als WOS.

Maar de ervaring leert, dat dit heel vaak in een wellus-nietus strijd uitloopt.
Veel mensen die linux/unix gebruiken zijn pertinent tegen alles wat maar MS heet en veel diehard Windows gebruikers moeten niet veel van het tegenovergestelde kamp hebben.
Eigenlijk zie je hoogst zelden daar een fantsoenlijke discussie uit voort vloeien. Het is een nogal flamegevoelig onderwerp, althans zo ervaar ik het tenminste.

/me herinnert zich zoiets als iemand die zei dat hij hier al 4 jaar kwam en dus dit ook zou moeten weten :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 01:31 schreef nelske het volgende:
Tja als je nou ook met enig respect over MS zou praten, dan zou het al een heel stuk beter vallen in een forum als WOS.

Maar de ervaring leert, dat dit heel vaak in een wellus-nietus strijd uitloopt.
Veel mensen die linux/unix gebruiken zijn pertinent tegen alles wat maar MS heet en veel diehard Windows gebruikers moeten niet veel van het tegenovergestelde kamp hebben.
Eigenlijk zie je hoogst zelden daar een fantsoenlijke discussie uit voort vloeien. Het is een nogal flamegevoelig onderwerp, althans zo ervaar ik het tenminste.

/me herinnert zich zoiets als iemand die zei dat hij hier al 4 jaar kwam en dus dit ook zou moeten weten :P
hahahahahaha ;) slimmerik ;) je heb helemaal gelijk, bedankt voor je motivatie! (kan ik van traag niet zeggen)

P.s. ik werk met windows... met veel plezier. Ik vraag me alleen af waar het heen gaat. Inderdaad... uitgemolken ;)

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op donderdag 06 september 2001 02:24 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
hahahahahaha ;) slimmerik ;) je heb helemaal gelijk, bedankt voor je motivatie! (kan ik van traag niet zeggen)
Goh... 2:24 is ook geen normaal tijdstip voor iemand die 40 hr/w werkt...

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 06:54 schreef Traag het volgende:

[..]

Goh... 2:24 is ook geen normaal tijdstip voor iemand die 40 hr/w werkt...
Sorry? Is dit flame?

En wat heeft dat er zoiezo mee te maken? Hoe kom je erbij 40hr/w? En zeker nog nooit van een avond dienst gehoord? Ik snap niet wat je nu probleem is hoor.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op donderdag 06 september 2001 09:39 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Sorry? Is dit flame?
Lijkt er niet op.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 09:41 schreef ACM het volgende:

[..]

Lijkt er niet op.
Deze conclusie is volgens mij niet helemaal objectief of wel (gezien het feit jij ook een mod bent)?

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 06 september 2001 09:39 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Sorry? Is dit flame?

En wat heeft dat er zoiezo mee te maken? Hoe kom je erbij 40hr/w? En zeker nog nooit van een avond dienst gehoord? Ik snap niet wat je nu probleem is hoor.
Traag refereerde hiermee niet aan jou, maar aan zichzelf.

Als in, hij heeft gewoon een baan van 08:00 - 16:30 en had al lang op bed moeten liggen. Vandaar dat het misschien wat te kortaf overkwam. :)

* GaMeOvEr probeert de duidelijkheid in de vaagheid te brengen. ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:04 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Traag refereerde hiermee niet aan jou, maar aan zichzelf.

Als in, hij heeft gewoon een baan van 08:00 - 16:30 en had al lang op bed moeten liggen. Vandaar dat het misschien wat te kortaf overkwam. :)

* GaMeOvEr probeert de duidelijkheid in de vaagheid te brengen. ;)
Dat kon ik er niet uit opmaken. Even kijken... mod nr.3 waarom dat nu toch weer? Deeltijdbaan?

En waarom steeds dat half werk? Als ik ergens aan begin dan maak ik het ook af.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 06 september 2001 01:31 schreef nelske het volgende:
Veel mensen die linux/unix gebruiken zijn pertinent tegen alles wat maar MS heet en veel diehard Windows gebruikers
Ik ben een Linux liefhebber maar ook een die-hard Windows XP fan, dus er bestaat een middenweg. Ik vind dat geflame tegen Linux en Microsoft/Windows allebei nogal kinderachtig ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 06 september 2001 10:05 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

Dat kon ik er niet uit opmaken.
Kan ik me voorstellen, vandaar dat ik het even uitleg. :)
Even kijken... mod nr.3 waarom dat nu toch weer? Deeltijdbaan?
Deze snap ik weer niet ? :?
En waarom steeds dat half werk? Als ik ergens aan begin dan maak ik het ook af.
Mja, misschien had Traag gewoon naar bed moeten gaan en niet op het laatste moment dat topic moeten closen.

Maar ik moet zeggen dat ik niet echt een probleem zie, afgezien van het feit dat de close message misschien enigzins kort is.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:10 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik ben een Linux liefhebber maar ook een die-hard Windows XP fan, dus er bestaat een middenweg. Ik vind dat geflame tegen Linux en Microsoft/Windows allebei nogal kinderachtig ;)
Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Toch vind ik dat een gezonde discussie omtrent het beleid van een groot bedrijf als MS mogelijk moet zijn. Kan dit niet hier dan zegt dit meer over de bezoeker of het forum dan over de inhoud van de post zelf.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 06 september 2001 10:15 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Toch vind ik dat een gezonde discussie omtrent het beleid van een groot bedrijf als MS mogelijk moet zijn. Kan dit dan zegt dit meer over de bezoeker dan over de inhoud van de post zelf.
Ja, maar het gaat om de manier waarop je de 'discussie' start. Ik vind dat je Microsoft bij voorbaat al omlaag haalt met de neerbuigende toon van je post. Op die manier kun je geen gezonde discussie starten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:12 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, vandaar dat ik het even uitleg. :)
[..]

Deze snap ik weer niet ? :?
[..]

Mja, misschien had Traag gewoon naar bed moeten gaan en niet op het laatste moment dat topic moeten closen.
Verdorie, inderdaad voor ik het vergeet, welgemeende dank voor je toelichting!

Met dat Nr.3 bedoel ik dat er een actie van mod1 is. Dan een reactie van mod2 en dan komt de betere mod3 het even toelichten. Wat ik trouwens wel ZEER op prijs stel! Het voelt alleen een beetje aan alsof je belaagd word door een groepje 'mar@&!#kanen'.

Snap je?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:16 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat om de manier waarop je de 'discussie' start. Ik vind dat je Microsoft bij voorbaat al omlaag haalt met de neerbuigende toon van je post. Op die manier kun je geen gezonde discussie starten.
Nee, dat was toch al duidelijk? Zie de eerste zin in de eerste post in deze tread:
Op donderdag 06 september 2001 01:04 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Sorry, ik had inderdaad het woord 'mircowatje' niet in de mond moeten nemen.............
Maar nu zitten we al bijna 1 etmaal te malen terwijl het met 1 ontkrachtende zin in de vorige tread het ook opgelost had kunnen worden.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 06 september 2001 10:22 schreef WiLdPhiR3 het volgende:

[..]

Verdorie, inderdaad voor ik het vergeet, welgemeende dank voor je toelichting!

Met dat Nr.3 bedoel ik dat er een actie van mod1 is. Dan een reactie van mod2 en dan komt de betere mod3 het even toelichten. Wat ik trouwens wel ZEER op prijs stel! Het voelt alleen een beetje aan alsof je belaagd word door een groepje 'mar@&!#kanen'.

Snap je?
Wat zou je dan graag willen zien ? Ik bedoel, je post een klacht op LA, die we dus in behandeling nemen, dus is het relatief logisch dat er wat modjes in een draadje reageren.

Ik snap ook niet hoezo jij daardoor het idee krijgt dat je "belaagd" wordt.

Ik bedoel, we zitten jou toch niet met zijn allen te beflamen of dreigementen te uiten ?

Sowieso is het mijn rol om de draadjes in LA onder mijn hoede te nemen, vandaar dat ik reageer.

Dat jij dit opvat als "belaagd" worden vind ik dan ook een beetje extreem.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 10:45 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Wat zou je dan graag willen zien ? Ik bedoel, je post een klacht op LA, die we dus in behandeling nemen, dus is het relatief logisch dat er wat modjes in een draadje reageren.

Ik snap ook niet hoezo jij daardoor het idee krijgt dat je "belaagd" wordt.

Ik bedoel, we zitten jou toch niet met zijn allen te beflamen of dreigementen te uiten ?

Sowieso is het mijn rol om de draadjes in LA onder mijn hoede te nemen, vandaar dat ik reageer.

Dat jij dit opvat als "belaagd" worden vind ik dan ook een beetje extreem.
Wat ik wil?

1 een beejte zelfregulering
2 praten over het onderwerp
3 toelichting van de verantwoordelijke
4 een gezellige dag

Beetje extreem. Vandaar dat ik het ook een beetje tussen haakjes zet en het met het woord "alsof" nuanceeer. Daarbij komt dat dit een niet opzichzelfstaand 'geval' is.
Op donderdag 06 september 2001 10:40 schreef WiLdPhiR3 het volgende:
Maar nu zitten we al bijna 1 etmaal te malen terwijl het met 1 ontkrachtende zin in de vorige tread het ook opgelost had kunnen worden.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op donderdag 06 september 2001 10:12 schreef GaMeOvEr het volgende:
Die thread was 's ochtends om 6:54 gesloten, dan ben ik al weer wakker voor de volgende ronde :P

En idd, dat 40hr/w was op mezelf bedoeld, nix persoonlijks tegen jou of iemand anders :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 14:53 schreef Traag het volgende:

[..]

Die thread was 's ochtends om 6:54 gesloten, dan ben ik al weer wakker voor de volgende ronde :P

En idd, dat 40hr/w was op mezelf bedoeld, nix persoonlijks tegen jou of iemand anders :)
Lol... ooohhh ik dacht al joh! Ik snapte er helemaal niks van :? hoe kan hij dat nu zeggen!? 'K ben eigen baas, en ik draai zelf echt geen 40 uur hoor. Kom nou, personeel is veel goedkoper ;).

Goede mogu trouwens :z
/me Nieuwe shift... nieuwe kansen ;)
Pagina: 1