Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-12-2023
Beste allemaal,

Ik ben van plan om een website te maken en deze te laten hosten. Op Tweakers las ik dat Vimexx hiervoor geschikt is, maar bij het doornemen van de informatie kom ik er niet helemaal uit.

Wat ik zoek, is een eenvoudige website, zelfs als deze slechts uit één pagina bestaat, en ik wil deze graag laten hosten.

Kunnen jullie me adviseren over wat de beste keuze is?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 13:09
Wil je deze zelf maken?
Wil je eein eigen domein, bijvoorbeeld Ronaldcycling.nl of mag het ook iets gratis zijn met een andere naam, bijvoorbeeld 00523.ronaldcycling.jimdo.com

Eein eigen domein kost geld en dan heb je ook een stukje hosting nodig waar je met Wordpress of een SiteBuilder iets in elkaar kunt futselen.

Je kunt ook iets gratis maken met Jimdo-free bijvoorbeeld, dan heb je alleen niet zo'n mooie domeinnaam.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenomyscus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-05 08:34
Los van de website wil je misschien ook een mailadres hebben? Er zijn talloze partijen die daar geschikt voor zijn, maar ik neem aan dat je het liefst zo min mogelijk betaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
@Ora et Labora
Naam mag beide, het gaat om een pagina over fotografie Ik wil wel gevonden worden.

@Zenomyscus
email adres heb ik niet nodig.

Hoelanger ik op die sites kijk hoe onduidelijker het wordt

[ Voor 7% gewijzigd door Ronaldcycling op 11-11-2023 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:52
@Ronaldcycling
Kijk even op www.carrd.co

Is een sitebuilder met hosting in een. Voor een schijntje: USD 19 per jaar, dan max 10 websites (met eigen domeinnaam)

Rond Black Friday gooien ze er vaak ook nog eens 40% korting vanaf. Je kunt het ook eerst 7 dagen gratis proberen (de pro versie, die dus 19/jaar kost)

Is alleen website, geen mailhosting. Werkt heel makkelijk, veel templates, klikken en klaar

[ Voor 7% gewijzigd door Yorro op 11-11-2023 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
Yorro schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 10:22:
@Ronaldcycling
Kijk even op www.carrd.co

Is een sitebuilder met hosting in een. Voor een schijntje: USD 19 per jaar, dan max 10 websites (met eigen domeinnaam)

Rond Black Friday gooien ze er vaak ook nog eens 40% korting vanaf. Je kunt het ook eerst 7 dagen gratis proberen (de pro versie, die dus 19/jaar kost)

Is alleen website, geen mailhosting. Werkt heel makkelijk, veel templates, klikken en klaar
Bedankt hiervoor. Heb je toevallig ervaring met deze aanbieder?

[ Voor 4% gewijzigd door Ronaldcycling op 11-11-2023 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:52
Ronaldcycling schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 12:05:
[...]

Bedankt hiervoor. Heb je toevallig ervaring met deze aanbieder?
Ik heb er zelf een paar (hele simpele) websites op. Dat zijn (nu nog) landingspagina’s. Verwacht niet dat je er een grote website kunt draaien, maar een landingspagina, portfolio of vrij overzichtelijke website is goed te doen.

De templates werken goed, zijn responsive en dus zowel op desktop als mobiel goed leesbaar

Overigens zelf weinig verstand van. Tijd geleden veel tijd gestoken in Webflow, dat is echt wel een paar stappen omhoog qua mogelijkheden, maar gaat je veel tijd kosten (of geld om iemand t voor je te laten doen)

Maar op basis van wat je schreef leek carrd me wel geschikt

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-05 13:09
Ronaldcycling schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 09:54:
@Ora et Labora
Naam mag beide, het gaat om een pagina over fotografie Ik wil wel gevonden worden.
Gevonden worden is wel een vak apart.
Als je wilt dat als men zoekt op fotografie, je hoog in de lijstjes van Google komt te staan, ga je dat niet redden met een eenvoudige of goedkope website.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Met Cloudflare Pages is dit volledig gratis als het een simpele website is. Je kunt bij hen ook goedkoop domeinnamen aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronaldcycling
ik heb gekozen voor Wordpress en Transip. Na veel lezen en filmpjes gekeken is het gelukt.
bedankt voor jullie adviezen
Pagina: 1