Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
55 inch UHD OLED tv voor netflix
Wat is je budget?
rond de 1000 euro, maar dit is echt het maximum. Minder is beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is niet om op te gamen. Ik wil hem in de living hangen. Zoveel licht komt daar eigenlijk niet. Het is om series en films te kijken. Ik kom van een oude Samsung LED tv. Hoe groot die is, weet ik eigenlijk niet, maar het zal 32 inch zijn of zo. Als ik tv's zie hangen in de winkel, kan het niet anders dan een upgrade zijn. Ik ben op zoek naar een kwaliteitsvolle tv ervaring.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond een aantal LG tv's, maar ik verdwaal in de verschillende modellen. Het hoeft geen LG te zijn, andere merken lijken me ook ok. Ik ben wel op zoek naar een gebruiksvriendelijk model, maar ik heb een 4k chromecast, dus eigenlijk ben ik al gesteld als er een HDMI poort op zit.
Ik vond deze misschien wel iets hebben: LG CS 55" Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoop dat hier een aantal suggesties naar boven komen zodat ik weet waarnaar ik moet uitkijken met black friday in aantocht.
Ik zoek een?
55 inch UHD OLED tv voor netflix
Wat is je budget?
rond de 1000 euro, maar dit is echt het maximum. Minder is beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het is niet om op te gamen. Ik wil hem in de living hangen. Zoveel licht komt daar eigenlijk niet. Het is om series en films te kijken. Ik kom van een oude Samsung LED tv. Hoe groot die is, weet ik eigenlijk niet, maar het zal 32 inch zijn of zo. Als ik tv's zie hangen in de winkel, kan het niet anders dan een upgrade zijn. Ik ben op zoek naar een kwaliteitsvolle tv ervaring.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik vond een aantal LG tv's, maar ik verdwaal in de verschillende modellen. Het hoeft geen LG te zijn, andere merken lijken me ook ok. Ik ben wel op zoek naar een gebruiksvriendelijk model, maar ik heb een 4k chromecast, dus eigenlijk ben ik al gesteld als er een HDMI poort op zit.
Ik vond deze misschien wel iets hebben: LG CS 55" Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik hoop dat hier een aantal suggesties naar boven komen zodat ik weet waarnaar ik moet uitkijken met black friday in aantocht.
[ Voor 4% gewijzigd door Tom Vertommen op 10-11-2023 10:59 ]