Misleiding bij adverteerder

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Op dit moment adverteren jullie voor HelloTV, zij geven aan 'extreme kortingen' voor Black Friday te hebben.
Ik had al een tijd een TV op het oog, namelijk de uitvoering: LG CS 65" Zwart
Zij verkopen die, dus ach eens kijken. Het begint al dat ze de prijzen niet op de site zetten, maar je moet je mail adres geven, ook via de chat kan je niet gewoon vragen wat de prijs is zonder je info te geven.

Goed, ik vraag het aan met de mail, vervolgens geven zij mij de prijs niet, ze stellen: "die korting zou echt zeer minimaal zijn", ondanks dat ze ook op deze TV adverteren met hun black friday korting.
Ze gaan vervolgens direct over met een TV die veel duurder is, namelijk de 65 C3, en beweren dat ze me nu eenmalig de tv mogen aanbieden voor 1699, en zeggen ze dat ze dit even hebben overlegd met hun inkoopafdeling.

De mail ligt duidelijk al klaar, en het overleggen is volstrekte onzin, gezien de mail binnen 2 minuten er was, en dat is wel heel erg snel voor overleg + de hele mail typen.
De prijs is daarnaast ook absoluut niet speciaal, gezien die meer dan een maand op die prijs lag, en als het goed is ook door jullie systeem niet zal worden aangeduid als een werkelijk aanbieding, want dit is gewoon een kwestie van even hogere prijzen hanteren, en dan zogenaamde aanbiedingen aanbieden tijdens black friday.

Al met al jullie adverteerder is wat mij betreft zeer misleidend bezig, en ze geven je niet eens de prijs waar je om vraagt. Ik heb geen idee wat jullie beleid is qua adverteerders, of dat zij zich nog aan bepaalde standaarden moeten houden, maar ik kan zeer slecht tegen dit soort dingen, en ik hoop dat jullie dit delen.

PS mocht een kopie van de mail gewenst zijn, laat even weten waar die naar toe mag.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
HelltoTV, de autoverkopers en keukenverkopers van de TV-wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:25

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

en beweren dat ze me nu eenmalig de tv mogen aanbieden voor 1699, en zeggen ze dat ze dit even hebben overlegd met hun inkoopafdeling.
Als je dit leest weet je wel genoeg toch? De typische verkoop trucs die je bij de slechtere keukenboeren ook ziet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Nu online

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Bor schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:49:
[...]

Als je dit leest weet je wel genoeg toch? De typische verkoop trucs die je bij de slechtere keukenboeren ook ziet.
Natuurlijk weet ik genoeg. Het punt is dat Tweakers een gigantische banner op de site heeft van ze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Pnf_opkeGtB3iKhDLfIEkkGhBWc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rRsAIEidmOmAw2lJTEAvc01Z.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 33% gewijzigd door Benjamin- op 10-11-2023 09:52 ]

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Benjamin- schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:51:
[...]

Natuurlijk weet ik genoeg. Het punt is dat Tweakers een gigantische banner op de site heeft van ze.

[Afbeelding]
Ik heb het even onder de aandacht gebracht intern.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
@Benjamin- waar zie je geen prijs? Ik zie zelfs 2 prijzen. De verkoop prijs en de 2de kans achtige prijs.

Alleen de extra black friday korting staat er niet op.

Edit:

Eens met benjamin. Ze doen elke keer hetzelfde riedeltje. ( copy paste verhaal )

Heb het net getest.

[ Voor 47% gewijzigd door corporalnl op 10-11-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Nu online

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Ik heb er nog 1 geprobeerd op een andere TV, zelfde mail, wederom geven ze geen prijs en is het alternatief een stuk duurder. Enige wat anders is aan deze mail, is de type nummers van de tv, verder 100% hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1420638

Same, toevallig kwam ik dit topic tegen :+ 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Nu online

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Topicstarter
Bor schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:52:
[...]

Ik heb het even onder de aandacht gebracht intern.
Is hier nog iets uitgekomen?

Pagina: 1