Online familie planner

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:52

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Wij zijn op zoek naar een familie planner. momenteel printen we een maandoverzicht uit en schrijven er daar onze activiteiten van ons gezin erin, wat we welke dag eten etc.
Maar een online tool lijkt ons veel netter/efficiënter en meer bij de tijd.
Onze zoontjes kunnen daar dan ook langzaam aan in gaan werken en over een tijd zelf gaan bijhouden.

Nu is er de app Klender, maar die vinden we wat mager uitgevoerd en nog niet zo heel fijn werken.

Een online zoektocht levert wel wat op:
- Slimmeplanner:
- Best Digital Planner

Maar als ik die websites bekijk lijkt het op sommige plaatsen gewoon door de google translatie gehaald en heb ik er mijn bedenkingen bij. Qua oplossing is het wel iets waar we naar op zoek zijn.

Heeft er hier iemand ervaring met een dergelijke online familie planner oplossing?
Een waar een iOS app van is, of gewoon online en daarmee ook bereikbaar vanaf elk device?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:50

DukeBox

loves wheat smoothies

Google agenda evt. i.c.m. tasks ?
Werkt ook netjes met nest hub en andere smart devices als plugin.

Het fijne is dat het ook meteen integreert met mijn eigen privé en ook mijn werk agenda.

[ Voor 81% gewijzigd door DukeBox op 09-11-2023 23:29 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

FreakNL

Well do ya punk?

Wij hebben een gedeelde agenda in de Apple Cloud. Dus gewoon met de ingebouwde agenda app. Is ook openbaar te maken.

Die toon ik vervolgens op de tablet aan de muur waar ook de Domotica op draait. Daar zit dan ook meteen de agenda van Parro bij en de Agenda (speelschema) van Sparta. (Want het blijft wel Tweakers)

De agenda is te bewerken als je je zoons een eigen Apple ID geeft.. (en deze dan ook toegang geeft tot de agenda)

[ Voor 29% gewijzigd door FreakNL op 09-11-2023 23:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 23:11

Barrycade

Through the...

Wij delen inderdaad een google agenda als gezin, waar we onze afspraken inzetten. Maar mijn kinderen hebben beide een telefoon. En zijn zo te lezen wat ouder dan die van jou.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:13
Wij hebben een gedeelde Google agenda voor onze afspraken, maar ik vind het idee van vooruit plannen wat je op welke dag eet enigszins bijzonder..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• targaryanwolf
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15-09 13:44
Via de Samsung Agenda app is het ook mogelijk d.m.v. een uitnodigings link een gedeelde Samsung agenda aan te maken. Gebruik dit nu zo'n 2 weken met mijn vrouw, werkt erg fijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Malfunctions schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 10:38:
Wij hebben een gedeelde Google agenda voor onze afspraken, maar ik vind het idee van vooruit plannen wat je op welke dag eet enigszins bijzonder..
hoezo bijzonder ?

ik kook graag maar de inspiratie om elke dag het zelfde recept neer te zetten ontbreekt af en toe een momentje om nieuwe aanvoer van je gezin erbij te zetten kan motiverend werken. of een ander gezins lid .. kan het oppakken als je wat verlaat bent door werk.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:36

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

(...) maar ik vind het idee van vooruit plannen wat je op welke dag eet enigszins bijzonder..
Dat is alleen al handig nèt voordat je de wekelijkse boodschappen gaat doen ;)
Verder kun je ieders wensen daar makkelijk in verwerken en ook bepalen welke maaltijd handig is op welke dag (sporten niet lang na het werk = snellere maaltijd bijvoorbeeld)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:28

-tom-562

Oliesjeik

Zo gek is dat niet? Volgens mij doen best veel mensen, alleen zetten wij het niet in de agenda. Was ook een van de grootste besparingen qua boodschappen uitgaven. Van te voren plannen en afstemmen met de aanbiedingen en wat er die dag eventueel nog is (kinderen die wel of niet eten op de BSO, sport, afspraken 's avonds etc.). Scheelt een hoop tijd en impulsaankopen qua eten :P

Voor de TS, wij gebruiken gewoon Google Agenda, en hebben daarin verschillende agenda's; privé, werk gerelateerd (ieder 1) en school. Zo is alles ook kleur gecodeerd, makkelijk om overzicht te houden.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:30
Mijn partner en ik gebruiken sinds kort de FamilyWall app om alles te plannen, inclusief boodschappenlijstjes. De belangrijkste features zijn allemaal gratis en er is de mogelijkheid om te betalen voor bepaalde extra's.

Wij zijn zeer te spreken over alle gratis features! :)

https://www.familywall.com/en/index.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:48
Hoezo is dat bijzonder? Wij doen dit weliswaar niet met Google Agenda, maar er hangt hier een krijtsticker aan de muur bij de keuken waar we ons hele week menu op schrijven :)
Ook wel makkelijk als oma oppast en niks te doen heeft. Die duikt dan vlak voor we thuis komen van werk de (koel)kast en de keuken in en gaat koken, als we dan thuis komen staat het eten klaar. Omdat ze weet wat we die dag eten. Ideaal :P
Waterbeesje schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:05:
[...]

Dat is alleen al handig nèt voordat je de wekelijkse boodschappen gaat doen ;)
Verder kun je ieders wensen daar makkelijk in verwerken en ook bepalen welke maaltijd handig is op welke dag (sporten niet lang na het werk = snellere maaltijd bijvoorbeeld)
En dat doen we hier dan ook :) Elke donderdagavond doe ik boodschappen voor een week. Wat ze in de fysieke winkel niet hebben liggen halen we bij de Picnic. Werkt ideaal en 1 keer per week boodschappen voorkomt nutteloze impuls aankopen ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:13
Kennelijk denken velen er anders over dan ik. Wij plannen thuis wel wekelijks vooruit wat we denken te willen eten ivm het doen van de boodschappen, maar dat ligt dan niet vast. Mijn verwondering ging dan ook meer uit naar het in de agenda zetten van wat er wordt gegeten.

Ik zou dat zelf veel te rigide vinden. Als ik vandaag bedenk wat ik maandag zou willen eten is de kans redelijk aanwezig dat ik daar maandag anders over denk. Maar zoveel mensen, zoveel wensen. :)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Malfunctions schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:59:
Kennelijk denken velen er anders over dan ik. Wij plannen thuis wel wekelijks vooruit wat we denken te willen eten ivm het doen van de boodschappen, maar dat ligt dan niet vast. Mijn verwondering ging dan ook meer uit naar het in de agenda zetten van wat er wordt gegeten.

Ik zou dat zelf veel te rigide vinden. Als ik vandaag bedenk wat ik maandag zou willen eten is de kans redelijk aanwezig dat ik daar maandag anders over denk. Maar zoveel mensen, zoveel wensen. :)
Woensdag met Maandag swappen is nog steeds mogelijk met een "rigide" planning

Maar kijk eens naar het grote plaatje, jij gaat niet dagelijks/wekelijks je afzuigkap filter vervangen of andere filter/roosters en HWA dingus onderhoud plegen.. wie deed wat voor het laatst het in het huishouden is wel handig .. en ruzie over taakjes is niet altijd de oorzaak .. maar gewoon bijhouden van andere dingen horen er ook bij.

Teminste dat zou ik als TS ook in zoiets meenemen.

Maar linksom/rechtsom er moet gewoon een gezonde balans zijn tussen communicatie en to-do meuk ..

Tja vanalles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:49
Omdat ik helemaal nix heb met met data in de cloud gebruik ik de kalender faciliteit van Nextcloud. Iedereen een eigen account. Op de telefoons een gedeelde kalender via DAVx3 en momenteel de app Acalendar+. Google calendar en alle andere syncs uitgeschakeld.

Voordeel: Als je de nextcloud app ook gebruikt worden je foto's e.d. meteen naar je Nextcloud gesynct. NB: Draait lokaal op Raspberry met Docker, vereist wel een beetje gepiel om alle mogelijkheden t de eerste keer uit te vogelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjoeC
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 22:49
Voor de volledigheid: Nextcloud hnagt achter een eigen (sub)domein, in eerste instantie via DuckDNS maar tegenwoordig om het IP buiten beeld te houden via Cloudflare waarna het binnenkomt op een Nginx reverse proxy. Je wilt je interne cloud natuurlijk ook een beetje veilig houden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basjuuhhh
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22:23
Mag ik vragen wat je mist in de Klender app? Dat maakt het misschien makkelijker om een alternatief te zoeken...

Wat zijn je wensen/eisen bijvoorbeeld?

Gebruik zelf namelijk ook Klender

[ Voor 10% gewijzigd door basjuuhhh op 10-11-2023 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
+1 voor Nextcloud.

Mocht je de installatie een gedoe vinden, check de Nextcloud-AIO Docker. Of draai de LXC van Turnkeylinux op Proxmox.

Eigen domein en reverse-proxy kun je eventueel omzeilen door het via WireGuard te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jh85
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 09-09 11:33
Hier ook Klender gebruiker.

Inderdaad ook benieuwd in wat je mist. Voor ons lijkt die namelijk behoor compleet. Onze werkroosters worden automatisch ingelezen dus hoeven we niet zelf erin te zetten. Kids kunnen meekijken, of je geeft ze rechten om er zelf in mee te plannen. Verjaardagen kunnen er in, en ook het door kopiëren van repeterende afspraken vinden we erg handig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:01

FreakNL

Well do ya punk?

Hoe dat zo? Mijn vriendin plant dat ook een week vooruit. En ze schrijft dat op ook op een ouderwetse scheurkalender. Het is ook weer niet in beton gegoten hoor verder. Maar je zit ook met houdbaarheid. Als je zaterdag grote boodschappen doet voor de week erna kun je niet lang leve de lol eten wat je wilt. Dan moeten die dingen die woensdag over datum gaan wel eerst op. Niks geks aan.

[ Voor 20% gewijzigd door FreakNL op 10-11-2023 14:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Malfunctions schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:59:

Ondanks dat we een beetje off-topic gaan een korte reactie. Voor ons is het vooral ingegeven door de wekelijkse (AH) boodschappen die we thuis laten komen, dan weet je precies wat je nodig hebt/moet bestellen afgezet tegen de voorraad die je zelf nog hebt. daarnaast is het voor sommige dagen handig om iets specifieks op te schrijven, bijvoorbeeld qua bereidingstijd op dagen dat het allemaal maar net zou passen.
Verder is het ook bij ons echt niet in beton gegoten hoor. De weken die zo lopen als dat we gepland hebben moeten nog komen :+

Vwb de planners zijn we toch ook echt wel op zoek naar een meer "kant-en-klaar" producten/dienst dan een google/apple agenda, alhoewel hier iedereen een Apple account heeft.

Ik zal de link van @Junia eens gaan bekijken, thanks hiervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hpmkruit
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:43
Veel meer kant-en-klaar dan een google of apple agenda kun je haast niet krijgen... Zit al standaard op je mobiel/tablet en met browser kun je er zo bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:47
S1NN3D schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:33:
+1 voor Nextcloud.

Mocht je de installatie een gedoe vinden, check de Nextcloud-AIO Docker. Of draai de LXC van Turnkeylinux op Proxmox.

Eigen domein en reverse-proxy kun je eventueel omzeilen door het via WireGuard te doen.
Nextcloud is inderdaad een goede. Alleen dan wel graag in een container want het ding heeft graag onderhoud :P .

Mocht TS een Synology hebben, dan staat daar in de installeren software ook een kalender. Die kan je ook eenvoudig delen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
asing schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:28:
[...]

Nextcloud is inderdaad een goede. Alleen dan wel graag in een container want het ding heeft graag onderhoud :P .

Mocht TS een Synology hebben, dan staat daar in de installeren software ook een kalender. Die kan je ook eenvoudig delen.
Ja ik heb een synology ik zal ook eens naar die agenda kijken 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:58
Junia schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:49:
Mijn partner en ik gebruiken sinds kort de FamilyWall app om alles te plannen, inclusief boodschappenlijstjes. De belangrijkste features zijn allemaal gratis en er is de mogelijkheid om te betalen voor bepaalde extra's.

Wij zijn zeer te spreken over alle gratis features! :)

https://www.familywall.com/en/index.html
Wij gebruiken deze app ook. Ik heb laatst ook goed contact gehad met support (Frankrijk meen ik) met een probleem, adequaat op geantwoord en ideeën zijn meegenomen in de backlog.

Je kan binnen de app (ook via web) meerdere circles aanmaken met mensen. Wij hebben dus 1 circle binnen het gezin. We gebruiken hier de agenda functie met iCal/ics abonnementen zoals F1 en de Somtoday agenda van onze dochter op voortgezet onderwijs. Je kunt ook andere cloud agenda’s toevoegen of de agenda zelf toevoegen (je kunt url genereren) in bij andere cloud agenda’s (Google bv, of outlook.com). Je kunt dus externe agenda’s toevoegen (en ook delen met de mensen in de circle) of de familywall agenda extern beschikbaar maken.

Daarnaast gebruiken wij veel lijsten in de app, van boodschappen tot klustaken tot huishoudelijke taken die herhalen. Die items (indien vervaldatum) worden dan getoond in de agenda view.

ook kun je bv je locatie delen als je dat wilt. Wij gebruiken daar zelf de Apple functie voor maar het kan dus ook binnen de app.

Daarnaast een rooster optie. Gebruiken wij niet maar kan dus wekelijks, tweewekelijks e.d.

Recepten inladen van web urls kan of handmatig toevoegen kan, gebruiken wij niet.

Budgetten kunnen worden opgenomen, maar omdat er geen mogelijkheid is tot koppelen zie ik het nut niet zozeer.

En daarnaast kun je contacten toevoegen die voor iedereen te gebruiken zijn, berichten en media sturen, ala facebook. Gebruiken wij niet.

Wij hebben twee dochters. De een heeft een eigen account, de ander is nog een fictief account. Rollen als ouder en kind zijn ingesteld, dat maakt het dat wij meer kunnen. Ik heb wel de premium abonnement maar dat geldt voor 1 persoon en iedereen binnen de circle gebruikt dan premium. Gratis versie voldoet inderdaad in veel gevallen.

[ Voor 8% gewijzigd door mgizmo op 10-11-2023 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
mgizmo schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 20:25:
[...]

Wij gebruiken deze app ook. Ik heb laatst ook goed contact gehad met support (Frankrijk meen ik) met een probleem, adequaat op geantwoord en ideeën zijn meegenomen in de backlog.

Je kan binnen de app (ook via web) meerdere circles aanmaken met mensen. Wij hebben dus 1 circle binnen het gezin. We gebruiken hier de agenda functie met iCal/ics abonnementen zoals F1 en de Somtoday agenda van onze dochter op voortgezet onderwijs. Je kunt ook andere cloud agenda’s toevoegen of de agenda zelf toevoegen (je kunt url genereren) in bij andere cloud agenda’s (Google bv, of outlook.com). Je kunt dus externe agenda’s toevoegen (en ook delen met de mensen in de circle) of de familywall agenda extern beschikbaar maken.

Daarnaast gebruiken wij veel lijsten in de app, van boodschappen tot klustaken tot huishoudelijke taken die herhalen. Die items (indien vervaldatum) worden dan getoond in de agenda view.

ook kun je bv je locatie delen als je dat wilt. Wij gebruiken daar zelf de Apple functie voor maar het kan dus ook binnen de app.

Daarnaast een rooster optie. Gebruiken wij niet maar kan dus wekelijks, tweewekelijks e.d.

Recepten inladen van web urls kan of handmatig toevoegen kan, gebruiken wij niet.

Budgetten kunnen worden opgenomen, maar omdat er geen mogelijkheid is tot koppelen zie ik het nut niet zozeer.

En daarnaast kun je contacten toevoegen die voor iedereen te gebruiken zijn, berichten en media sturen, ala facebook. Gebruiken wij niet.

Wij hebben twee dochters. De een heeft een eigen account, de ander is nog een fictief account. Rollen als ouder en kind zijn ingesteld, dat maakt het dat wij meer kunnen. Ik heb wel de premium abonnement maar dat geldt voor 1 persoon en iedereen binnen de circle gebruikt dan premium. Gratis versie voldoet inderdaad in veel gevallen.
thanks voor je uitgebreide antwoord. 1 vraagje, Weet je of het alleen in het engels of ook in het Nederlands beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:08
ChUcKiE schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:33:
[...]

thanks voor je uitgebreide antwoord. 1 vraagje, Weet je of het alleen in het engels of ook in het Nederlands beschikbaar is?
Wij gebruiken dit ook.
Super inclusief recepten en boodschappenlijsten enzovoort.

Hij is in NL beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mgizmo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:58
ChUcKiE schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 22:33:
[...]

NL inderdaad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K4ewiMlVV6g0cy-4ZrnI_24HZzc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/KFFvW0mqhpLNMGzzvY1yFJrE.png?f=fotoalbum_large

Enige dat ik wel vervelend vind is dat de agenda leeg scherm start als er een dataconnectie gevonden wordt. Het lijkt dan alsof er een web pagina ingeladen wordt, maar volgens de maker is het geen web app en nemen ze mijn feedback mee. Het zou ook ergens de komende maanden een redesign krijgen.

Krijg dit even of de items hebben allemaal even dezelfde kleur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1QKKv-4Wv92iZMKBtogJiTWv_SY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/nlKBSYser7mBicbCR4bDuZxR.png?f=fotoalbum_large

Er zijn nog een paar dingetjes ter verbetering maar post ik later. Heb jij verbeterpunten @joke_name ?

@ChUcKiE post geupdate:

Andere verbeterpunten:
- Updates van items worden in het hoofdscherm aangeduid met een rode dot, maar het is niet duidelijk welke items geupdate zijn. In de activiteiten view zie je wie wat geupdate heeft, maar dat geldt niet voor alles. Ik heb gevraagd om in de view hier iets mee te doen.
- ICS/ICAL abonnementen daar de items van de optie te geven om blokken te combineren. Het is mooi dat we de schoolrooster van onze dochter erin hebben krijgen, maar ik ben zelf meer benieuwd naar wanneer ze op school moet zijn en wanneer ze klaar is. Verzoek hiervoor ingediend, dat je bij de abonnement instellingen een vinkje hebt of iets dergelijks.
- Agendaitems die voor bijv de kinderen zijn, worden door ons aangemaakt, maar als mijn partner een item aanmaakt (dus auteur) voor onze jongste dochter en hier een alert op zet, krijg ik de alert logischerwijs niet. Ze moet mij dan toevoegen als deelnemer. Het zou fijn zijn als ik ook een notificatie krijg voor items voor specifiek mijn kinderen, ook al ben ik niet de auteur.
- De adresboek is niet gekoppeld. Ik zou hierin een lijst van gezinscontacten willen hebben die gesynct worden naar de contactenlijst op mijn iOS device of vanuit iOS een sync kan doen. Kan nu nog niet. Dus je moet echt de app openen om een contact op te zoeken en die bijv te bellen. Dat zou nog kunnen, maar als je dan gebeld zou worden door een van deze contacten dan zie je dus niet wie er belt want de native dailer gebruikt deze lijst niet. Verzoek gedaan om zoals bijv met de agenda dat je die kan syncen.
-Items die in lijsten zijn opgenomen als todo's daar kun je een vervaldatum op zetten en die worden dan ook in de agenda weergegeven. Je kunt alleen niet vanuit de agenda view het item afvinken. Je moet hiervoor naar de item in de specifieke lijst gaan (en het kan dus zijn dat ik geen idee heb in welke lijst dit was, dus zoeken).
- Gevraagd om automatiseringszaken in iOS "Opdrachten" app mogelijk te maken, zodat als er een agenda items notificatie binnenkomt hierop geautomatiseerd kan worden.

Iets wat ze snel hadden opgelost:
- Het abonneren van de Family wall agenda in Outlook365 gaf foutmeldingen op items waar geen emailadres aan de attendees zijn gekoppeld. Dat was niet het geval, ze hebben dit opgelost. ;)

m.a.w. zeer te spreken over de app. Voorheen hadden wij aparte agenda's in onze Exchange Online (shared) mailboxen.

[ Voor 84% gewijzigd door mgizmo op 12-11-2023 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:08
Wij gebruiken het als volgt.

Mijn vriendin en ik hebben allebei een eigen Outlook / Gmail.
Deze worden gedeeld in de family cirkel.

Daarnaast hebben wij onze standaard recepten erin staan en maken we altijd de boodschappen lijst ook zo.

Al ik een nadeel mag noemen.

Wanneer je een boodschap afvink maar je doet de verkeerde kan je hem niet meer terug vinden.
Dus er zit geen undo knop op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingQ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-08-2024
Zijn er ondertussen al wat meer opties qua familie planners?
Ik vind dit wel een mooie oplossing! Ziet er goed uit ook.
www.qudoo.nl
Pagina: 1