Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
[ Voor 5% gewijzigd door Ivow85 op 10-11-2023 19:06 ]
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
[ Voor 7% gewijzigd door smvs op 11-11-2023 14:39 ]
Centraal in Nederland is misschien qua IT werkgevers niet het meest ideaal/centraal, dan kun je beter wat zuidelijker kijken: Eindhoven isn’t just the top Dutch tech center … it’s (arguably) No. 1 in Europeakahja schreef op donderdag 9 november 2023 @ 20:41:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Denk eigenlijk dat dit ook de reden is dat Tilburg een zeer geschikte locatie is om te zoeken naar een woning. Het is zeer betaalbaar en je bent omringd door de 3 beste steden van Nederland (1. Breda, 2. Eindhoven 3. Den Bosch) Ook Utrecht en Nijmegen zijn te bereiken vanaf Tilburg. Verder heeft Tilburg veel voorzieningen en kun je shoppen in BE.W1LL3M schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:49:
[...]
Centraal in Nederland is misschien qua IT werkgevers niet het meest ideaal/centraal, dan kun je beter wat zuidelijker kijken: Eindhoven isn’t just the top Dutch tech center … it’s (arguably) No. 1 in Europe
Soms ook wel het Silicon Valley van Europa genoemt.
En in Eindhoven is meer te doen dan in Amersfoort/Apeldoorn/Arnhem.
[ Voor 3% gewijzigd door Grunwold op 11-11-2023 19:47 ]
In elke regio vind je wel een wat grotere stad waarin je al dit soort dingen kunt doen en aanwezig zijn.akahja schreef op zondag 12 november 2023 @ 00:04:
@Duke of Savage : Mogelijkheden om leuke vrije-tijds besteding te doen en makkelijk naar andere steden te komen (goede OV verbinding). Wat concrete voorbeelden: kunnen boulderen, maar ook hardlopen in een bos/park. Tevens zijn wat cafe's/restaurants wel fijn, en is het ook leuk om wat nieuwe mensen te leren kennen op andere random activiteiten (ik ben altijd wel open voor dingen). Ik gok dat dit een stad is voor jongeren. Ik moet wel de kanttekening zetten dat ik mezelf soms echt wel tot dit soort dingen moet zetten, maar het achteraf altijd leuk vind. Ik wil de drempel zo laag mogelijk maken.
Misschien kun je proberen om toch andersom te zoeken. Niet eerst de regio te bepalen, maar op Funda bekijken welke woningen je aanspreken. En ga dan in die regio kijken, fiets er een dag rond, ga ergens wat drinken en kijk of dat voldoet.Als ik echter kijk naar een woning, dan vind ik het belangrijkste:
1. rust (geen last van buren, buitengeluid) -> ik slaap vrij licht, dus ik heb dit nodig om te functioneren.
2. geen studio (losse slaapkamer)
3. genoeg ruimte om je kont te keren (zit hoekje, eet hoek, comfortabele keuken)
4. ruimte voor een los bureau (also non-negotiable).
4.1: Ik zal wel picky zijn als ik zeg dat ik hier het liefst een tweede slaapkamer voor wil, maar ik vind het fijn om thuis te werken, en in je woonkamer is dat gewoon minder fijn. Je woonkamer wordt er ook altijd een stuk rommeliger door (vind ik). Echter is dit geen harde eis.
5. balkon of iets van buiten ruimte zou heel fijn zijn, omdat je apt dan wat meer ademt.
Bosch 5800i 10, vloerverwarming & fancoils, Zehnder Q600
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq