Game-PC: NZXT H7 Flow | Asus TUF Gaming x670E-plus | AMD 7700x | NZXT Kraken Z53 | 32GB Kingston Fury Renegade | Corsair RM1000x | Gigabyte RTX 4090 Gaming OC | 2x WD Black SN850x 2TB | LG Ultragear 27GL850 | LG Ultragear 27GR95QE
Ik meen dat dit niet gaat. Een hele tijd geleden samen met mijn vriendin split screen Halo willen spelen en ik herinner me dat we toen best even hebben zitten pielen met de mics.
Weet alleen niet meer helemaal zeker of ik het toen wel of niet heb nagezocht..
Edit: als ik het snel google kom ik ook vooral gemengde reacties tegen waarbij sommige zeggen dat het wel zou moeten werken met twee verschillende gamertags. Nu was dit bij ons ook het geval en ging dat toch niet lekker.
Wat je eventueel zou kunnen proberen zijn in beide controllers van die oude iPod oortjes met ingebakken mic te stoppen en te kijken of die werken. Als die het doen doet een headset het ook zeker.
Succes!
Weet alleen niet meer helemaal zeker of ik het toen wel of niet heb nagezocht..
Edit: als ik het snel google kom ik ook vooral gemengde reacties tegen waarbij sommige zeggen dat het wel zou moeten werken met twee verschillende gamertags. Nu was dit bij ons ook het geval en ging dat toch niet lekker.
Wat je eventueel zou kunnen proberen zijn in beide controllers van die oude iPod oortjes met ingebakken mic te stoppen en te kijken of die werken. Als die het doen doet een headset het ook zeker.
Succes!
[ Voor 45% gewijzigd door B4rN4cLE op 10-11-2023 21:52 ]
c: