laptop verzekeren, waar???

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• STN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
waar kan ik me laptop verzekeren?? hij moet dan ook buitenhuis verzekerd zijn.

greetz

Verwijderd

Bij een verzekeringsbureau? |:(

• IMWezel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-05-2025

IMWezel

Weet (gelukkig) niet alles

valt zoiets niet onder een inboedelverzekering. bel ff je verzekerings maatschappij op die weten het zeker.

Honda Accord Aerodeck 2.0i 12V

Verwijderd

Een laptop moet je apart verzekeren. Mijn verzekering kost fl. 150,= per jaar voor een laptop van 7,5K. Heb je ongeveer een indicatie.
En zekerheid voor alles!
Je moet wel even goed de voorwaarden doorlezen, er zijn wat rottigheidjes. Je moet bijvoorbeeld je laptop afgesloten, niet zichtbaar (dus bv in je kofferbak) van je auto opbergen. Dat soort dingen.

Succes.

• Mark_Steverink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12-2007
Op donderdag 06 september 2001 00:33 schreef www.hadecom.nl het volgende:
Je moet wel even goed de voorwaarden doorlezen, er zijn wat rottigheidjes. Je moet bijvoorbeeld je laptop afgesloten, niet zichtbaar (dus bv in je kofferbak) van je auto opbergen. Dat soort dingen.
Maar als je geen auto hebt, mag je hem dan ook in huis opslaan? Of moet het per se in de auto?

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-07 21:56

active2

Google is your friend

Hahaha

Tuurlijk ook in huis niet

Dat snap je toch wel |:(

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
maar dan hebben we nog nsteeds geen firma (adres e-mail url) waar we die verzekering kunnen afsluiten want ik ben ook op zoek naar een verzekering voor mijn kostbare speeltje.

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Waar ben je verder verzekerd? Heb je een tussenpersoon? Vraag het dan daar eens :)

Als je nog niemand hebt, vraag het dan eens aan je ouders of collegae..

Was getekend, enz. | specs

• STN
heb t al gevraagd bij mn huidige verzekeringsmaatschappij, daar doen ze t dus niet. postbank doet t ook niet meer....
weet iemand een naam van een maatschappij??

bedankt voor de feedback!

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Ik weet dat iig de Noord-Hollandse van 1816 (is moderner dan het klinkt :D) een speciale computerverzekering heeft, maar ik zal het thuis wel eens vragen, m'n ouders hebben een assurantiekantoor en m'n broer is inmiddels ook volleerd :) Het zal echter wel morgen worden voordat ik je meer kan vertellen..

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

Je kan een extra optie nemen voor een laptop bij je inboedelverzekering. Bij Interpolis / Rabobank kost dit Fl 20,- per Fl 1000,- laptop per jaar.

:)

• miel
  • Laatst online: 12:57
ik heb gewoon mijn garantie verlengd tot 3 jaar bij aankoop...kostte me 300 gulden maar wel verzekerd voor alles.....kan hem laten vallen en dan betaal ik na het 1e jaar 250 gulden eigen risico en dan vervangen ze hem...:-)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 18:41 schreef miel het volgende:
ik heb gewoon mijn garantie verlengd tot 3 jaar bij aankoop...kostte me 300 gulden maar wel verzekerd voor alles.....kan hem laten vallen en dan betaal ik na het 1e jaar 250 gulden eigen risico en dan vervangen ze hem...:-)
maar diefstal valt toch niet onder garantie?

dat zal wel heel raar zijn toch...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Inderdaad, garantie geeft niet de garantie op geld terug bij diefstal :)

Mother, will they like this song?

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-07 08:42

Bluppy2

Hip!

de HCC schijnt een computerverzekering te hebben... maar ik weet niet wat ze allemaal dekken... Toch wel ff het checken waard denk ik... Klik!!

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

• miel
  • Laatst online: 12:57
dacht van wel......alles was gedekt...:)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• STN
lijkt mij ook erg vreemd als de garantie diefstal dekt!!garantie is toch alleen voor schade en fabrieksfouten in apparaten. zeker niet voor diefstal en verlies zou wel erg leuk zijn :)
Pagina: 1