Keuzehulp bij het kiezen van een versterker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVoshart
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-04 20:21
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe versterker voor films en series te kijken in 5.1 dolby surround en muziek te luisteren met in het algemeen alleen de frontspeakers en de subwoofer.

Wat is je budget?
Ongeveer 600 euro.

Wat heb je zelf al gevonden?
De versterkers waar ik nu naar kijk zijn de Denon AVR-X2800H, Denon AVR-X1700H en de Pioneer VSX-935

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zou jullie keuze zijn want kom er gewoon op dit moment even niet meer uit. Qua prijs scheelt het allemaal niet heel gek veel en de een geeft iets meer vermogen dan de ander maar ik zie niet 1 2 3 iets wat mij over de streep trekt om mijn keuze te maken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 29-09 15:41
Welke speakers heb je?

Zelf de denon x1700h gehad! prima spul voor dat geld!
tussen deze 3 zou ik de 1700h kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:51
Je kan zelf ff kijken naar de verschillen tussen de x1700h en de x2800h.
De verschillen zijn erg klein.
De x2800h heeft iets meer vermogen per kanaal, wat praktisch verwaarloosbaar is.
Ook heeft de x2800h iets meer in/uitgangen/ Bijvoorbeeld 2x HDMI uit ipv 1x.

Je moet zelf ff beslissen op dat relevant is, of niet.
Gezien je zelf de x1700h voorstelt, is dat waarschijnlijk al genoeg.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankVoshart
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-04 20:21
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga dan voor de x1700h. Wacht alleen nog tot black friday op hopelijk een goede deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:14

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

FrankVoshart schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:38:
Ik zoek een?
Ik zoek een nieuwe versterker voor films en series te kijken in 5.1 dolby surround en muziek te luisteren met in het algemeen alleen de frontspeakers en de subwoofer.

Wat is je budget?
Ongeveer 600 euro.

Wat heb je zelf al gevonden?
De versterkers waar ik nu naar kijk zijn de Denon AVR-X2800H, Denon AVR-X1700H en de Pioneer VSX-935

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zou jullie keuze zijn want kom er gewoon op dit moment even niet meer uit. Qua prijs scheelt het allemaal niet heel gek veel en de een geeft iets meer vermogen dan de ander maar ik zie niet 1 2 3 iets wat mij over de streep trekt om mijn keuze te maken.
Op vermogen hoef je in elk geval niet te letten, dus koop degene die alle aansluitingen en opties heeft die je wil, evt met ruimte voor iets meer, als je verwacht nog eens extra apparaten te willen aansluiten. Als ze dan nog allebei geschikt zijn, koop je de goedkoopste van de twee.

Your Friendly Neighborhood Moderator