Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacLinux
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-03-2024
Aan mijn Panasonic warmtepomp hangt een heishamon monitoring pcb. Op de monitor page zie ik altijd een kamertemperatuur staan van 21 graden celcius. Deze veranderd nooit. Waar haalt dat ding het vandaan en hoe kan ik een betrouwbare waarde krijgen zodat ik hierop kan sturen?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Gasloos in Zuid-Limburg

TOP33 Room_Thermostat_Temp ?
Dat is de temperatuur van de controller.

18950WpšŸŒž, Atlantic 270V3šŸ’§, Pana 5JšŸ”„. Zendure 7,6šŸ”‹

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacLinux
Dus dat zou betekenen dat het bij mijn in de kamer altijd precies 21 graden celcius is. Dat geloof ik niet helemaal. Dan is de meting volgens mij niet helemaal correct. De oude CV thermostaat ligt er naast die geeft toch echt een andere temperatuur aan.

[ Voor 20% gewijzigd door MacLinux op 09-11-2023 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacLinux
TOP33 Room_Thermostat_Temp Geeft inderdaad 21 graden, maar dat vertrouw ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blb4
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-06 09:36
MacLinux schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:18:
Aan mijn Panasonic warmtepomp hangt een heishamon monitoring pcb. Op de monitor page zie ik altijd een kamertemperatuur staan van 21 graden celcius. Deze veranderd nooit. Waar haalt dat ding het vandaan en hoe kan ik een betrouwbare waarde krijgen zodat ik hierop kan sturen?
...
Is dit op de Opentherm pagina of op de Heatpump pagina? Als 't op de Heatpump pagina is dan is 't gelijk aan de temperatuur die op de remote controller wordt getoond, als 't op de Opentherm pagina is dan is 't de temperatuur die de aangesloten opentherm thermostaat heeft doorgegeven.

Panasonic J 7kW WP, boiler & HeishaMon, 6022 Wp PV, Enphase+ST GW, SOLAX SK-SU3000E 13kWh BESS, ITHO Qualityflow WTW, Elvi Smart Charging+ laadpunt, Kia EV6 84kWh EA MY25, gasloos '23