Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farsi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-08 11:29
Bij het aanzetten van mijn vaatwasser (AEG FSB52637P) duurt het tegenwoordig langer voor dat ik het programma kan selecteren. Of blijft die soms in vast te zittten.
Heb al geprobeerd om de stekker er uithalen en weer op nieuwe opstarten. Maar dat helpt ook niet.

Heeft/weet hier iemand een oplossing voor.

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
klinkt als een probleem met de printplaat. Ik zou gewoon doorgaan tot hij helemala de geest geeft en dan besluiten of je de printplaat wil vervangen of een nieuwe wilt kopen. ter referentie: een vaatwasser van everglades geeft 5 jaar volledige garnetie en heb je zowel vrijstaand als inbowu voro rond de 389 euro op bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farsi
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19-08 11:29
Dan is wel snel gegaan. Wij hebben de vaatswasser sinds 2021.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Heb je nog garantie?
aeg is niet meer zo goed als vroeger, vooral duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zentyth1
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-08 11:34
Nou gelijk vervangen lijkt me heel erg overdreven. Ik ga ervanuit dat de machine niet industrieel gebruikt is en normaal “huishoudelijk” de garantie even aanschrijven en niet zelf gaan schroeven. Als je al buiten garantie bent alsnog eerst de verkoper aanschrijven bij normaal gebruik zouden dit soort defecten nu nog niet op mogen treden en mag je reparatie eisen. Gewoon resetten of een tijdje uit de stroom al geprobeerd ?