hallo,
met WS2811 en Artnet wil ik graag een kleine licht show maken, niks fany meer als een trail.
Nu is mijn vraag heeft iemand dit mogelijk ooit eerder gedaan,ik ben namelijk al meerdere opties tegen gekomen:
Self build zoals in deze video kan je een aardig stuk led bedienen per pixel
YouTube: Building an LED Curtain with WLED
Maar je hebt ook de "durdere" oplossing zoals
https://aliexpress.com/item/4000720345852.html
ik heb het gevoel dat de 2e optie meer vrijheid geeft met het inzetten en plaasten van mijn led strips maar ik weet niet goed hoe het werkt.
de 2e zal waarschijnlijk wel een 5 volt extra voeding nodig hebben voor de led strips maar hierop kan ik wel op verschillende plekken led strips aanbrengen door ze met verleng kabels te solderen.
heeft iemand dit ooit eerder gedaan? of iets vergelijkbaars?
waar ben je tegen aan gelopen?
Bij de ali oplossing ben ik niet bang voor de chinezen, ik ga dit stand alone draaien.
Meer iets voor MME => schopje
met WS2811 en Artnet wil ik graag een kleine licht show maken, niks fany meer als een trail.
Nu is mijn vraag heeft iemand dit mogelijk ooit eerder gedaan,ik ben namelijk al meerdere opties tegen gekomen:
Self build zoals in deze video kan je een aardig stuk led bedienen per pixel
YouTube: Building an LED Curtain with WLED
Maar je hebt ook de "durdere" oplossing zoals
https://aliexpress.com/item/4000720345852.html
ik heb het gevoel dat de 2e optie meer vrijheid geeft met het inzetten en plaasten van mijn led strips maar ik weet niet goed hoe het werkt.
de 2e zal waarschijnlijk wel een 5 volt extra voeding nodig hebben voor de led strips maar hierop kan ik wel op verschillende plekken led strips aanbrengen door ze met verleng kabels te solderen.
heeft iemand dit ooit eerder gedaan? of iets vergelijkbaars?
waar ben je tegen aan gelopen?
Bij de ali oplossing ben ik niet bang voor de chinezen, ik ga dit stand alone draaien.
Meer iets voor MME => schopje
[ Voor 2% gewijzigd door Septillion op 10-11-2023 14:49 . Reden: Link cleanup ]
I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500