Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een desktop waarmee ik vooral RTS spellen zoals de total war serie kan spelen. Mijn huidige laptop kon Warhammer 2 aan, maar deel 3 niet meer. Verder zal ik ook arma 3 erop willen spelen. In de toekomst wil ik ook de switch maken van mijn xbox series X naar een computer, dus spellen als Warzone, Starfield en/of Jedi Survivor zal ik er ook op spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1750 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten een toetsenbord en muis om heb ik nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Doordat ik geen ervaring heb met een desktop durf ik er ook weinig over te zeggen. Vanuit vrienden heb ik gehoord dat ik moet letten op DDR4 vs. DDR 5 (voor de toekomst) en ook op de voeding? Sorry voordat ik zo weinig kennis nog heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Een goed startpunt vinden voor mijn zoektocht
Ik heb een aantal leuke pc's gezien: https://www.dragoncompute...ther-Intel-Eruption-I3947
Maar ik lees hier ook dingen over een goedkoop moederbord etc.
Ik ben op zoek naar een desktop waarmee ik vooral RTS spellen zoals de total war serie kan spelen. Mijn huidige laptop kon Warhammer 2 aan, maar deel 3 niet meer. Verder zal ik ook arma 3 erop willen spelen. In de toekomst wil ik ook de switch maken van mijn xbox series X naar een computer, dus spellen als Warzone, Starfield en/of Jedi Survivor zal ik er ook op spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wat betreft een maximum bedrag lijkt mij 1750 euro een mooi streven, maar minder is altijd mooi.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Buiten een toetsenbord en muis om heb ik nog niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Doordat ik geen ervaring heb met een desktop durf ik er ook weinig over te zeggen. Vanuit vrienden heb ik gehoord dat ik moet letten op DDR4 vs. DDR 5 (voor de toekomst) en ook op de voeding? Sorry voordat ik zo weinig kennis nog heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Dat zit niet in de planning.
Wat verwacht je van ons?
Een goed startpunt vinden voor mijn zoektocht
Maar ik lees hier ook dingen over een goedkoop moederbord etc.