Cashbackwebsite laten bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 550 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turq54
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
dsfgfdsgsdfg

[ Voor 98% gewijzigd door turq54 op 09-11-2023 11:35 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:02
En welk gat in de markt denk je hiermee op te lossen? Er zijn al tal van dergelijke sites, waarin ga je je onderscheiden?

Wordpress is zo ongeveer de slechtste keus die ik kan bedenken. Leuk voor de hobby bobby sites met 10 bezoekers, maar als je het over tienduizenden bezoekers hebt dan gaat het al snel piepen en kraken.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

dragonhaertt

@_'.'

Dit klinkt alsof je ergens geld mee wil verdienen.

Als dat zo is: huur een professional in als je het zelf niet weet. Als je een solide business plan hebt, heb je daar toch al lang over nagedacht?

Met zo'n vage topicstart met weinig info verwacht ik dat je weinig (gratis) hulp gaat krijgen.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:23
turq54 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:59:
(...)
Ik ben voornemens om een cashbackwebsite te laten bouwen, alleen door de vele mogelijkheden zie ik door de bomen het bos niet meer.

Is het slim om als beginner iets te beginnen via Wordpress of door een ander CMS systeem?
(...)
Je gaat iets laten bouwen en dan hier wel inhoudelijke vragen stellen? Dat laat je dan toch over aan degene die het gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

turq54 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:59:
Hoi allemaal,

Ik ben voornemens om een cashbackwebsite te laten bouwen, alleen door de vele mogelijkheden zie ik door de bomen het bos niet meer.

Is het slim om als beginner iets te beginnen via Wordpress of door een ander CMS systeem?
Wil je daadwerkelijke betalingen af laten handelen op je website? In dat geval zou ik als beginner niet zomaar iets beginnen, maar gelijk kijken naar een goede oplossing met een betaalprovider die al die moeilijke dingen al voor je heeft uitgezocht. Je werkt dan met gevoelige data, en dat moet je gewoon goed voor elkaar hebben.
Dus als je verder geen ervaring hebt, dan zou ik dat gewoon volledig uitbesteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Met een lege openingspost kunnen we niet meer zoveel, hier komt dus een sloje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.