dsfgfdsgsdfg
[ Voor 98% gewijzigd door turq54 op 09-11-2023 11:35 ]
[ Voor 98% gewijzigd door turq54 op 09-11-2023 11:35 ]
Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Je gaat iets laten bouwen en dan hier wel inhoudelijke vragen stellen? Dat laat je dan toch over aan degene die het gaat doen?turq54 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:59:
(...)
Ik ben voornemens om een cashbackwebsite te laten bouwen, alleen door de vele mogelijkheden zie ik door de bomen het bos niet meer.
Is het slim om als beginner iets te beginnen via Wordpress of door een ander CMS systeem?
(...)
Wil je daadwerkelijke betalingen af laten handelen op je website? In dat geval zou ik als beginner niet zomaar iets beginnen, maar gelijk kijken naar een goede oplossing met een betaalprovider die al die moeilijke dingen al voor je heeft uitgezocht. Je werkt dan met gevoelige data, en dat moet je gewoon goed voor elkaar hebben.turq54 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:59:
Hoi allemaal,
Ik ben voornemens om een cashbackwebsite te laten bouwen, alleen door de vele mogelijkheden zie ik door de bomen het bos niet meer.
Is het slim om als beginner iets te beginnen via Wordpress of door een ander CMS systeem?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq