Beste Tweakers,
Binnenkort gaan wij beginnen met de bouw van een camper. Hierin wil ik een portable setup om te gamen/werken/etc. Als monitor wil ik daarvoor de Asus MB249C gebruiken. Deze wil ik echter ook simpel ergens kunnen ophangen (dit komt het beste uit), wanneer ik wil. Dit scherm kan dit door middel van de adapter in druppelvorm aan de achterkant van het scherm. Zie/f/image/oclxX9eQcaWstSxhMLY2QC41.webp?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand enig idee hoe dit heet? Ik zoek dus het deel dat ik aan de muur kan hangen, waar ik het scherm vervolgens in kan laten 'vallen'.
Alvast bedankt!
Binnenkort gaan wij beginnen met de bouw van een camper. Hierin wil ik een portable setup om te gamen/werken/etc. Als monitor wil ik daarvoor de Asus MB249C gebruiken. Deze wil ik echter ook simpel ergens kunnen ophangen (dit komt het beste uit), wanneer ik wil. Dit scherm kan dit door middel van de adapter in druppelvorm aan de achterkant van het scherm. Zie
/f/image/oclxX9eQcaWstSxhMLY2QC41.webp?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand enig idee hoe dit heet? Ik zoek dus het deel dat ik aan de muur kan hangen, waar ik het scherm vervolgens in kan laten 'vallen'.
Alvast bedankt!
Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P