Koelkast/diepvries en wasmachine/droogkast: apart of in set?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefaanoyen
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 30-05 12:04
Hey allemaal,

Ons nieuw samengesteld gezin met 4 kids is net gaan samenwonen en we plannen de aankoop van een grote koelkast, diepvries, wasmachine en droogkast.

Ik dacht voor elk apart te gaan zoeken, maar zie nu dat daar ook sets in bestaan (koelkast + diepvries en wasmachine + droogkast dus). Zoals hier en hier.

Wat is jullie ervaring hiermee? Zo'n set is goedkoper dan twee aparte stuks en ook de looks zijn vaak op elkaar afgestemd, dus lijkt me wel voordelig. Maar misschien mis ik iets?

Thx voor jullie feedback!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
een koelvriescombinatie gebruiken wij al jaren, dat is prima combineerbaar. kijk welke inhoud je nodig hebt en zoek dan eens op bol.com je hoeft echt geen heel dure te hebben. merken als chiq en everglades zijn goed en voor scherpe prijzen.
een was-droogcombinatie is eigenljik alleen aan te raden als je echt ruimtegebrke hebt. een was-droogcyclus duurt alles bij elkaar zeker 6 uur, sosm 7. het vervelendste is echter dat omdat je niet bij de condensor kan deze apparaten nogal makkelijk verstopt raken. ben je in staat dat zelf schoon te maken dan is het geen probleem maar ben je ang om je machine te opeenn dan is het niet zo'n goed idee en kan je beter voor 2 losse gaan. bijvoorbeeld een everglades wasmachine met daarop een droger. ook te krijgen bij bol.com. of als je liever toch een was-droogcombinatie wil een everglades was-droogcombinatie, die ook te krijgen is op bol.com.
je gebruikt het woord droogkast dus ik vermoed dat je uit belgieé komt, daar heeft everglades helaas geen 5 jaar garnaite,, in nederland wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:08
Het antwoord op de vraag is: zou kunnen, maar hoeft niet. We kunnen ook moeilijk antwoord op die vraag geven, het gaat uiteindelijk puur om prijzen, er is geen generiek antwoord. Gewoon uitzoeken wat je wilt hebben en dan prijzen vergelijken.

@dicksterk Het antwoord snap ik, dacht ik eerst ook, maar TS doelt op iets anders, namelijk 2 losse apparaten als set kopen.

[ Voor 4% gewijzigd door VERNederlander op 09-11-2023 15:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:29
@stefaanoyen Het is gewoon een commerciële propositie van Coolblue in dit geval. Of het goedkoper is kun je toch makkelijk opzoeken. Je zoekt de individuele types op in de prijsvergelijkers en telt die bij elkaar op. Coolblue lijkt iets korting te geven op een set maar dat is marginaal ~2%. Dus via een witgoedstunter moet het vast nog wel goedkoper kunnen.

HD4Life @ Full-HD