Amazon.de verzenden naar belgisch afhaalpunt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 16:02
Ik vroeg me af of ik als nederlander (die in de buurt van de grens woont) een product van amazon.de kan laten versturen naar een afhaalpunt in Belgie.
Achtergrond is dat naar .nl ik eur 6.99 verzendkosten betaal en naar .be is vezenden gratis.

Iemand ervaringen hiermee?
Is het nodig om een account te maken met een (fake)niet bestaand belgisch adres?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:42
Half antwoord. Ik heb ooit een pakket naar een Duits pakketpunt laten sturen vanuit amazon.de omdat niet naar NL werd geleverd. Hoefde ik geen apart account voor aan te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• effem
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 16:02
Bazziek schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 14:19:
Half antwoord. Ik heb ooit een pakket naar een Duits pakketpunt laten sturen vanuit amazon.de omdat niet naar NL werd geleverd. Hoefde ik geen apart account voor aan te maken.
Net even geprobeerd. Als ik iets in het mandje gooi en naar checkout ga dan ziet hij mijn NL adres. Als ik dan wijzig adres doe kan ik wel een ander land kiezen maar moet daar dan wel een adres opgeven, ik kan geen afleverpunt kiezen. Dat geldt voor zowel belgie als duitsland.

Maar ik heb inmiddels het product in NL gekocht omdat het bij de NL amazon goedkoper geworden was.