Max Payne demo is uit

Pagina: 1
Acties:

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Eindelijk! Ik heb hem nog niet gespeeld dus ben benieuwd :)

Hij is te vinden op Fileplanet... ja Fileplanet :r

ik moet nu 40 min wachten voordat ik hem kan downloaden maar het is niet anders :(

de demo is trouwens ruim 130 MB groot..

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-02 09:09
Gefeliciteerd; hij's vet!

(kep em uitgespeeld)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

Max Payne schopt inderdaad zwaar kont >:)
Heel gaaf gemaakt!

nog cheats nodig? zal vast al wel gepost zijn maar bij deze nogmaals:

Cheats:
Om de cheats te kunnen gebruiken moet je Max Payne met het volgende commando opstarten:
maxpayne.exe -developer
In het spel kun je met de [F12]-toets de console oproepen. codes:
god - godmode
mortal - zet godmode uit
getallweapons - alle wapens
getinfiniteammo - onbeperkte ammunitie
noclip - geen clipping (werkt niet overal)
noclip_off - schakelt noclip uit
getbullettime - bullettime-meter weer helemaal vol
getpainkillers - je krijgt 8 painkilllers
GetBaseballbat - je krijgt de honkbalknuppel
GetBeretta - je krijgt de Beretta
GetBerettaDual - je krijgt dubbele Beretta's
GetDesertEagle - je krijgt de Desert Eagle
GetSawedShotgun - je krijgt de afgezaagde Shotgun
GetPumpShotgun - je krijgt de normale Shotgun
GetJackhammer - je krijgt de Jackhammer shotgun
GetIngram - je krijgt de Uzi
GetIngramDual - je krijgt dubbele Uzi's
GetMP5 - je krijgt de MP5
GetColtCommando - je krijgt de Colt Commando
GetMolotov - je krijgt een Molotov cocktail
GetGrenade - je krijgt een Grenaat
GetM79 - je krijgt de M79 grenaatwerper
GetSniper - je krijgt de Sniperrifle

Veel plezier! >:) :P

I love watercooling

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
Dit spel kun je gewoon met een gerust hart kopen. Elk dubbeltje waard. Maar als je hem hebt uitgespeeld gaat hij rap spinnenwebben verzamelen. Ik hoop dat er leuke/goeie mods komen die het weer interessant maken, ik wacht met spanning af.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Op donderdag 06 september 2001 00:03 schreef salvador4 het volgende:
Gefeliciteerd; hij's vet!

(kep em uitgespeeld)
Mijn broertje van 9 heeft hem ook uitgespeeld trouwens. Eigenlijk best een makkelijk spel.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 01:56 schreef Captain Pervert het volgende:
Dit spel kun je gewoon met een gerust hart kopen. Elk dubbeltje waard. Maar als je hem hebt uitgespeeld gaat hij rap spinnenwebben verzamelen. Ik hoop dat er leuke/goeie mods komen die het weer interessant maken, ik wacht met spanning af.
Niet mee eens, ik geef toe het is ONTIEGELIJK bruut, maar na 1 keer spelen heb je het wel gezien, ik in ieder geval. ik blijdat ik hem van iemand kon lenen. voor 100 piek een spel, maar je kan het niet multiplayeren en daardoor raakt het snel uit

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 08:13 schreef Childsplay het volgende:

[..]
ik blijdat ik hem van iemand kon lenen.
Je vergeet de quotjes rond lenen

ik blijdat ik hem van iemand kon "lenen".

Ik heb hem gekocht, maar 1 keer gespeelt en nu ligt hij stof te verzamelen.
Zit in de metro maar had geen zin om verder te gaan.
Wil hem op makkelijk uitspelen en niet op mijn skills. Moet ik teveel moeite voor doen.

Verwijderd

[b]Hij is te vinden op Fileplanet... ja Fileplanet :r

ik moet nu 40 min wachten voordat ik hem kan downloaden maar het is niet anders :(
Op deze site: http://www.3drealms.com/max/downloads.html staan veel meer links, waarvan een heel aantal ongetwijfeld beduidend sneller zijn. Ikzelf heb 'm via Australië in 38 minuten gedowned.

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 01:57 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Eigenlijk best een makkelijk spel.
Laat 'eigenlijk' maar weg. Maar het ziet er wel relaxt uit :)

Verwijderd

[..]

Niet mee eens, ik geef toe het is ONTIEGELIJK bruut, maar na 1 keer spelen heb je het wel gezien, ik in ieder geval. ik blijdat ik hem van iemand kon lenen. voor 100 piek een spel, maar je kan het niet multiplayeren en daardoor raakt het snel uit
lenen he, je mij er wel 15 piek voor betaald, en ik vind zo'n game dus wel z'n geld waard ook al is ie wat kort.

goede spellen moet je gewoon kopen!!

ok, B&W had ik beter kunnen kopieren, maar ja dat zou ook fantastisch zijn, niet dus....helaas

Verwijderd

Is de demo trouwens gewoon een deel van het spel of is het een echte apart stuk als demo gemaakt? In het tweede geval wil ik hem well ff downen.

• Captain Pervert

[..]

Daarom zit ik dus ook te wachten op mods. Waaronder multiplayer. :)

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Ik ga de demo ook maar is looien, ben zeer benieuwd >:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

Verwijderd

Ik heb 'm ook al uitgespeeld, al draait ie best wel kut op mijn bakkie (als er NME's komen begint alles te haperen en te stotteren :() dus toch nog best goed van mezelf dat ik hem heb uitgespeeld :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 10:24

Frenkpie

"Crocs Rule !"

ik vind mp nix aan...
ja ok hele mooie graphics en shit en gave matrix acties.. maar dan heb je het ook gehad

als je da een tijdje hebt gespeeld is er nix aan. de gameplay is nie echt leuk vinnik

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 15:27

me1299

$ondertitel

Denk eens na: hoe kunnen ze nu ooit multiplayer support doen?

Imagine dit:

Ik en jij spelen tegen elkaar, jij gaat ff matrix moves doen, wat moet ik dan zien??? Ook matrix moves? Maar dan heb je er niks aan.

Kan gewoon niet volgens mij. En zonder matrix moves is het coole eraf.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Verwijderd

is max payne niet al lang uit of mis ik nou wat???

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 12:46 schreef Maverick-X het volgende:
Is de demo trouwens gewoon een deel van het spel of is het een echte apart stuk als demo gemaakt? In het tweede geval wil ik hem well ff downen.
Dat zou ik ook graag willen weten...

Verwijderd

De demo bevat de tutorial en het begin van het spel (intro, thuiskomt, moord, etc, inclusief strip en cutscenes). Een goede, uitgebreide demo die goed laat zien hoe het spel is. Ik weet nog niet hoe ver de demo gaat, maar het lijkt haast alsof het eerste 'hoofdstuk' er compleet in zit. Maar het is dus géén speciaal level: degenen die het spel al hebben hoeven de demo dus niet te downen.

Verwijderd

P.S. My ten cents worth: 't ziet er allemaal prachtig uit, maar het is niets anders dan een schitterend aangeklede maar doodsimpele rechtoe rechtaan shoot'm'up.

Ik snap niet waarom er (hier en daar) zoveel ophef over dit spel wordt gemaakt. Half-Life knocked me off my feet (en de rest van de wereld): spannend, uniek, nieuw, intrigerend, verslavend, ik blééf het spelen. Maar MP boeit totaal niet: grafisch mooi maar voor de rest niks nieuw onder de zon. Dat Bullet-time gedoe is lollig, maar da's dan ook alles: het is niet iets nieuws wat in komende spelen veel geïmiteerd zal worden: het is gewoon een leuke, eenmalige gimmick die grappig is voor een keertje, maar daarna niet meer. MP is geen trendsetter, maar gewoon een graphic showcase.

Ik ga MP absolúút niet kopen. Ik ben dus héél blij met deze demo: hij is op zich leuk, uitgebreid en meer dan genoeg voor mij!
Pagina: 1