Reactie niet zichtbaar in zoekoverzicht.

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
Deze FP-reactie:
The Zep Man in 'Elf luxe in-ears - Om in je oren te knopen - Update'

Is niet zichtbaar in dit overzicht:
https://tweakers.net/reac...String%5D=The%20Zep%20Man

Getest in meerdere browsers, ingelogd en niet ingelogd.

[edit]
Referentie naar de verkeerde reactie gecorrigeerd. De bovenste link is niet zichtbaar in het overzicht waarnaar gerefereerd wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door The Zep Man op 08-11-2023 16:03 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:10

crisp

Devver

Pixelated

Dat is apart; als ik vandaag als datum ingeef zie ik ze wel: https://tweakers.net/reac...tionSearch%5Bsort%5D=date

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Je eerste reactie in review: Elf luxe in-ears - Om in je oren te knopen - Update was al van 20 oktober (The Zep Man in 'Elf luxe in-ears - Om in je oren te knopen - Update'), en de query sorteert niet op de datum van de laatste reactie.
Ik heb daar een ticket voor gemaakt om dat aan te passen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
Ah, nu snap ik het. Ik nam aan dat het om een nieuw artikel ging toen ik er vluchtig doorheen ging, en dat er wel ergens een link met 'zie hier ons vorige artikel' zou staan. Echter, het is een bestaand artikel met een nieuwe publicatiedatum.

Ik weet niet of dit echt een bug is gezien het doel en opbouw van het zoekoverzicht. Daarom ben ik benieuwd hoe de crew hier tegenaan kijkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Nu ja, ik vind het gezien het doel van de search wel logischer om de resultaten op basis van datum laatste reactie te laten zijn, en aangezien dat een kleine fix is we dat ook gewoon moeten doen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Topicstarter
crisp schreef op donderdag 9 november 2023 @ 09:47:
Nu ja, ik vind het gezien het doel van de search wel logischer om de resultaten op basis van datum laatste reactie te laten zijn, en aangezien dat een kleine fix is we dat ook gewoon moeten doen :)
Dus in plaats van datum eerste reactie/datum plaatsing artikel, de datum van de laatste laatste reactie gebruiken om te sorteren? Dat kan ervoor zorgen dat zaken toch minder chronologisch aanvoelen binnen een enkele dag, omdat het nu lijkt (en mogelijk ook is?) dat de volgorde in het zoekoverzicht de volgorde is waarop artikelen gepubliceerd zijn. In de nieuwe situatie zou dan steeds een ouder artikel naar de top springen bij een nieuwe reactie. Dat voelt voor mij minder overzichtelijk, vooral als je vaak reageert op iets oudere artikelen.

Wellicht is een sortering op publicatiedatum+tijd artikel als 'Datum' een betere oplossing? Die kan veranderen (bij een artikel update), waarna het artikel hoger in het overzicht komt te staan, maar dat lijkt mij geen probleem. Of gewoon een aantal extra sorteeropties toevoegen en een zelf instelbare standaardsortering? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

De volgorde van de listing is nu een beetje arbitrair op basis van een reactie (in de praktijk meestal de eerste). Het was dus sowieso al niet gesorteerd op datum van publicatie van het artikel. Dat laatste is technisch ook lastig omdat verschillende typen artikelen in verschilende tabellen staan, en we die dus niet zomaar kunnen joinen.

[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 09-11-2023 10:02 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En bij deze de fix gereleased :)

Intentionally left blank