Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
mwah dikker is in principe beter omdat dat beter is afgeschermd, maar vooral voor een korte afstand merk je er weinig van als je gwoon een dunne neemt
als je een aardig eindje kabel nodig hebt (meer dan 2 meter) zou ik toch maar voor die dikkere gaan anders heb je veel kwaliteisverlies (sneeuwerig beeld)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Anoniem: 16902
Of natuurlijk een dikke kabel tot een kabelversterker vlak voor je TV kaart en daarna een dun kabeltje (niet langer dan 2 meter oid) en je beeld is helemaal top
Anoniem: 26306
Ik weet niet of je ze kent, die dikke blauwe kabels met gouwe stekkers, die vind ik perfect werken.
Denk 't gaat over een "zelf-bouw" kabel, dus zonder stekkers. En die heb ik nog nooit gezien in 't blauw.Op donderdag 06 september 2001 00:29 schreef Cheatah het volgende:
Ik weet niet of je ze kent, die dikke blauwe kabels met gouwe stekkers, die vind ik perfect werken.
Maar ik zou ook voor de dikke gaan als je meer dan 3-5 meter wil doen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Anoniem: 26306
Op een of andere manier zat ik te denken aan een composiet kabel. Een coax is inderdaad meestal wit en om zelf te strippen en schroeven.Op donderdag 06 september 2001 00:30 schreef LiquidSilver het volgende:
Denk 't gaat over een "zelf-bouw" kabel, dus zonder stekkers. En die heb ik nog nooit gezien in 't blauw.
Maar ik zou ook voor de dikke gaan als je meer dan 3-5 meter wil doen.
Tis al laat
Ik heb zeer dikke (bamboe) COAX uit een kantoorpand gebruikt voor m'n TV en radio... ik heb nog een paar honderd meter liggen, zeer goed voor zowel TV als LAN... ICQ me als je wat wilt, je mag het zo hebben.
Concrete Loop Watercooling
Even een korte waarschuwing:
Binnenkort begint digitale tv, dit wordt door de ether uitgezonden en zorgt voor storing op..... je kabelaansluiting.
Ga dus niet bezuinigen op je kabels, je hebt dan over een tijdje weer last van storing. Dus gewoon kwalitatief goede kabel kopen, dik of dun maakt eigenlijk niet uit. Kijk eens naar de specificaties, daar kun je meer uit halen.
(demping ed. en afscherming)
* TheGhostInc : succes
Binnenkort begint digitale tv, dit wordt door de ether uitgezonden en zorgt voor storing op..... je kabelaansluiting.
Ga dus niet bezuinigen op je kabels, je hebt dan over een tijdje weer last van storing. Dus gewoon kwalitatief goede kabel kopen, dik of dun maakt eigenlijk niet uit. Kijk eens naar de specificaties, daar kun je meer uit halen.
Gaat hier om een vrij lang stuk. Ik denk dat ik dan maar voor de dikke kabel ga. Het zal wel uitkomen op 7-9 meter.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Ghost Inc. heeft gelijk maar eerst zien met al die trubbles van de heren kabelaars.
Ik had 20 meter goede kabel nodig (wilde geen versterker)en kreeg toen kabel geadviseerd speciaal geschikte voor digitale tv, die is niet heel dik, heeft nog een extra folie mantel erom heen. Werkt perfect kostte geloof ik 1,80 de meter.
Ik had 20 meter goede kabel nodig (wilde geen versterker)en kreeg toen kabel geadviseerd speciaal geschikte voor digitale tv, die is niet heel dik, heeft nog een extra folie mantel erom heen. Werkt perfect kostte geloof ik 1,80 de meter.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Hoeveel kost een versterker???
Russian Blue Neji
Kate Bush
Mijn huidige kabel werkt dus echt perfect met digitale TV, net of je een DVD zit te kijkenOp donderdag 06 september 2001 00:41 schreef TheGhostInc het volgende:
Even een korte waarschuwing:
Maar die heeft ook van die folie ja. Maar dat hebben de meeste kabels tegenwoordig wel.
Valt me wel op dat de kabel die in de kelder ligt en ik dus uit de grond zie komen en naar de verdeeldoos in HK gaat (meter of 6) niet echt mooi uitziet. Is zo'n groen ding. weet alleen niet hoe 'ie van binnen uitziet, maar beeld is top. Maar da's echt een oude kabel zo te zien.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
het staat er wel op bv. 50 of 75 Ohm, 50 Ohm is voor bv. netwerk kabel (BNC), en 75 Ohm voor de tv
Dat wordt dus zeker een dikke kabel, om er zeker van te zijn, maar is een versterker nou nodig voor die afstand, ongeveer 10 meter?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Versterkers zijn absoluut niet nodig als je je TV kabel niet met allerlei splittertjes hebt gedeeld. Als je elke TV met een kastje per TV aanlegt is dat voldoende.
Concrete Loop Watercooling
Pagina: 1