Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 12:02

MrMarcie

CFMoto 650MT

Topicstarter
Ik gebruik dit setje van 3 al een jaar. Heb een aangesloten op mijn werkkamer (alle pc's en beeldschermen). Een in mijn woonkamer (tv en audio apparatuur) en een hangt beetje los. Gebruik ik nu als telefoon/tablet lader. Die moet nog een plekje veroveren.

Dit werkt al een jaar goed. Dat het Chinees is enzo is beetje jammer maar heb ze dan ook op een apart gastennetwerk zitten. Zover, zo goed. Maar nu net zit ik te werken op mijn PC, tweede staat ernaast ook aan, en ik hoor plof en ze gaan allebei uit. Check mijn lamp en die doet het wel. Check de meterkast ook o.k.

Blijkt dat 2 Wooxen uitgeschakeld zijn. Werkkamer en woonkamer. Ik deed niks met mijn telefoon ofzo dus kan niet per ongeluk iets aangeraakt hebben of zo. Toen maar de app op mijn telefoon opgestart en ze weer aangezet.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Want hier wordt je niet happy van. Was net begonnen om een PC te updaten maar gebeurde gelukkig net voordat ik dat daadwerkelijk wilde doen.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi