Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkelpater
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 02-12-2023
Goedemiddag,
sinds kort zit er een bug in mijn Onedrive app op mijn Samsung A12 :
Telkens ik die probeer te koppelen aan mijn Telenet-account springt hij na enige tijd 'zoeken' naar mijn Google-account. Op mijn laptop staat Onedrive wel correct verbonden met mijn Telenet-account.
Via de PlayStore kan ik wel updates uitvoeren, maar blijkbaar de 'fout' niet overschrijven.
Is er een mogelijkheid om die Onedrive-app te verwijderen om die daarna terug te installeren, in de hoop dat alles terug werkt zoals het hoort ?
Alvast dank & beste groet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:15
Wat heb je zelf al gevonden of geprobeerd? Heb je bijvoorbeeld al eens voor jouw telefoon opgezocht hoe je een app verwijderd? Heb je al eens op een pagina zoals deze gekeken: Troubleshoot OneDrive mobile app problems - Microsoft Support ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkelpater
Ik heb o.a. smartphone herstart, nog zo wat voze trucjes om app te herstarten, hulp van meer ervaren collega ingeroepen... en ben er nu achter gekomen dat die Onedrive-app mee in het Ofiice365-pakket zit en dat je die niet apart kan verwijderen.
Ik heb mijn vraag op de Microsoft hulppagina gepost - ben eens benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nonkelpater
Microsoft heeft me geadviseerd om mijn Samsung-acc eerst los te koppelen van de Onedrive-app, en dan alles terug op te starten en ... het werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonjatweaks
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 13-08 11:59
Wat een gouden raad! Je hebt de goeie medewerker te pakken gekregen bij Microsoft. Ik had minder geluk.
Het ontkoppelen van de Samsung account vd Onedrive app doet mijn Excel weer werken op m'n smartphone. Dankjewel, Nonkelpater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

sonjatweaks schreef op woensdag 13 augustus 2025 @ 11:59:
Wat een gouden raad! Je hebt de goeie medewerker te pakken gekregen bij Microsoft. Ik had minder geluk.
Het ontkoppelen van de Samsung account vd Onedrive app doet mijn Excel weer werken op m'n smartphone. Dankjewel, Nonkelpater.
Toch fijn dat dit topic je twee jaar na dato nog geholpen heeft. Het is alleen niet helemaal de bedoeling om dit soort oude topics na zo'n tijd te 'kicken'.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1