Laptop leek hier.
Ik heb een Asus expertbook b7 flip met een numpad op het touchpad die dmv een 'knopje' rechtsbovenin het touchpad geactiveerd kan worden (zie ook screenshot). Ik kan nog steeds het numpad activeren waardoor het zichtbaar wordt, maar de nummers werken niet. Daarnaast hoor ik ook een hoog bliepje wanneer ik de numpad aanzet en een lager bliepje wanneer ik hem weer uit zet. Dit was ook niet het geval toen de nummers nog werkten. Verder werkt de touchpad perfect. Dit is het enige probleem wat ik eraan ondervind.
Kan op internet niet de juiste antwoorden vinden om het op te lossen. Ik heb al gekeken naar updates ed maar dat heeft ook niks geholpen.
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik activeer de numpad, hoor het bliepje, nummers werken niet, deactiveer de numpad en hoor een lager bliepje.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de bliepjes weg zijn en de nummers weer werken.
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/TsH9rfzQ3NkScQf7emBFCIHx.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
ASUS ExpertBook B7402FBA
...
Ik heb een Asus expertbook b7 flip met een numpad op het touchpad die dmv een 'knopje' rechtsbovenin het touchpad geactiveerd kan worden (zie ook screenshot). Ik kan nog steeds het numpad activeren waardoor het zichtbaar wordt, maar de nummers werken niet. Daarnaast hoor ik ook een hoog bliepje wanneer ik de numpad aanzet en een lager bliepje wanneer ik hem weer uit zet. Dit was ook niet het geval toen de nummers nog werkten. Verder werkt de touchpad perfect. Dit is het enige probleem wat ik eraan ondervind.
Kan op internet niet de juiste antwoorden vinden om het op te lossen. Ik heb al gekeken naar updates ed maar dat heeft ook niks geholpen.
...
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ik activeer de numpad, hoor het bliepje, nummers werken niet, deactiveer de numpad en hoor een lager bliepje.
...
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat de bliepjes weg zijn en de nummers weer werken.
...
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/TsH9rfzQ3NkScQf7emBFCIHx.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
ASUS ExpertBook B7402FBA
...