Hoi allemaal,
Mijn vriendin is verknocht aan de laptops van Apple. Ondanks dat, hou ik toch erg veel van haar
Mijn vriendin is ook grafisch ontwerpster en werkt veel met de software van Adobe. Ze heeft 2 laptops van apple, eentje is meer dan 7 jaar oud, en de andere kan zo naar het museum toe. Ze beginnen ook kuren te krijgen. Ik ben daarom het snode plan aan het bekokstoven om haar te verrassen met een nieuwe laptop van Apple.
Nu is mijn probleem dat ik geen verstand heb van de producten van apple, en al helemaal niet van grafisch ontwerpen. Dus ik heb geen idee welke laptop ik voor haar moet kopen.
Ik denk zelf aan de volgende uitgangspunten:
Mijn vriendin is verknocht aan de laptops van Apple. Ondanks dat, hou ik toch erg veel van haar
Nu is mijn probleem dat ik geen verstand heb van de producten van apple, en al helemaal niet van grafisch ontwerpen. Dus ik heb geen idee welke laptop ik voor haar moet kopen.
Ik denk zelf aan de volgende uitgangspunten:
- De laptop moet minimaal 7 jaar meegaan voor iemand die op professioneel niveau aan grafisch ontwerpen doet (uitgangspunt zijn de producten van Adobe of eventueel de gratis alternatieven)
- Ik denk aan minimaal 1 TB harde schijf
- Ik denk dat een 16 inch scherm het beste is
- Ik hoop met een budget van ca. €3000 uit te komen, maar ik ben bereid meer te investeren als daar een goede reden voor is (liefde is een dure hobby). Eventueel kan ik nog een paar maandjes geld opzij leggen en de laptop voor haar verjaardag kopen.
- Ik ben bereid om de nieuwe modellen met M3 chip te kopen als dat betekent dat ze er meer of langer plezier van heeft.
[ Voor 0% gewijzigd door Lodd op 08-11-2023 12:18 . Reden: Spelfout hersteld. ]