Toon posts:

Logo uitzagen. hoe? (Ja ik heb de search gebruikt)

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het uit zagen van een logo in een oude kast. Ik heb het geprobeerd doormiddel van gewoon boren (was te moeilijk en ging k*t :'( ).
Daarna met van die slijptolletjes die je op je boormachine zet maar die braken telkens af na 10 minuten slijpen.
Een dremel heb ik niet. En ik kan niet zo goed met een decoupeerzaag overweg.

Is er niet een makkelijkere manier om zoiets te doen?
Please help me, en oh ja, ik heb de search gebruikt en daaruit bleek alleen dat de meeste het met een decoupeerzaag aan de slag gingen.
alvast bedankt!

mzzl

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:34
Met een dremel heb je ook een paar blaadjes nodig om iets groots uit je kast te halen hoor. Tenzij je van die Diamant schijfjes koopt maar die zijn duur.

There is no magic.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

beste is een dremel omdat je daarmee niet hoefd te drukken op de zijkant van de kast maar gewoon eroverheen kan laten gaan. en anderz is toch een decoupeerzaag aan te raden

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Inderdaad, dus een decoupeerzaag, een dremel (slijpschijf of frees) of een frees dus :) Sommige apparaten kunt je huren bij bouwmarkten.

Verwijderd

Topicstarter
Oh thanx guys, ik ga het zo snel mogelijk proberen.
Ik kijk mn pa gewoon een keer lief aan dan koopt ie wel een dremel voor me (enigskind >:) ).

Het wordt een hele vette kast maar dat blijft nog geheim tot ie klaar is.
En als ie hierop staat hoop ik dat jullie je ogen uitkijken want ik ben er best een tijd mee bezig geweest tot nu toe.

Thanx voor de hulp B-)

RooKie

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 23:51 schreef RooKie4t4 het volgende:
Oh thanx guys, ik ga het zo snel mogelijk proberen.
Ik kijk mn pa gewoon een keer lief aan dan koopt ie wel een dremel voor me (enigskind >:) ).
vraag er maar 2 voor het geval er 1tje kapot gaat en stuur die op naar

Ralph van Brederode
m***w** **
**** ** Haren

:)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:34
Op woensdag 05 september 2001 23:54 schreef Ralph2001 het volgende:

[..]

Ralph van Brederode
m***w** **
**** ** Haren

:)
Ik denk dat er dan een leuke retour afzender opkomt :) PTT houdt niet van sterretjes als adres

There is no magic.

Verwijderd

als je kennissen hebt die in de fijn metaal industrie werken is het helemaal makkelijk
Er kan zo een stuk uitgefreest worden en dat ziet er perfect uit!!
Pagina: 1