Twijfel OLED 65 inch tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 07-04-2024
Beste forumleden, ik zit in een zoektocht naar een nieuwe tv.

Mijn budget is tussen de €2500-3000. Ik kijk films en series en gewoon programma’s van de omroepen. Ik game er weinig op. Mijn kijk afstand is ongeveer een goede 4 meter.

Na veel speur werk heb ik een volgende top 3 samengesteld met elk hun voor- en nadelen:

- Sony A80L: 2023 model maar nog met het standaard OLED scherm maar volgens de website whathifi nog steeds een top beeld die niet onder doet voor de anderen. Zij schrijven er lovend over als ook andere artikelen die ik had gelezen.
- Sony A95K: ook lovende recensies maar wel een 2022 model. Eerste generatie QD scherm.. miss kinderziektes? Miss niet in kapot gaan maar ik bedoel in hoe het beeld eruit ziet..
- LG G3: een scherm gebaseerd op MLA techniek, ook wel 1e generatie dus miss ook nog niet helemaal zo goed uitgespeeld als de vorige generatie OLED schermen?

Edit: A80L valt af. De Samsung S95C is erbij gekomen in de competitie.

Je leest het, ik twijfel tussen deze 3 tv’s. De tv staat wel aan de achterkant van het huis op het zuiden, veel ramen dus veel licht inval, kan dit kwaad voor een OLED?

Kun jij misschien iets zinnigs zeggen over welke tv er de beste is van de 3 en waarom?

Ik vind vooral beeld kwaliteit belangrijk. Audio is voor mij ondergeschikt. Mooi en echt beeld, niet overdreven uit z’n verband getrokken schreeuwerig, maar echt en authentiek mooi beeld zoek ik.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

[ Voor 6% gewijzigd door Sndr123 op 08-11-2023 15:22 ]

Beste antwoord (via Sndr123 op 09-11-2023 22:51)

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:47
Vergeet de A95L niet. Met BF is die ook al voor 3000 te krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:56

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Over hoe MLA zich op termijn zal houden zouden niet veel twijfels moeten zijn, omdat aan het paneel niets veranderd is. MLA is een passieve toplaag, die is passief en zal dus niet stuk mogen gaan. Beter gezegd, omdat het scherm efficiënter wordt zal een MLA-scherm waarschijnlijk de hoogste levensduur tot nog toe behalen.

A95K is een TV van vorig jaar, maar we hebben het wel over de televisie die volgens recensenten de beste van vorig jaar was. Aanvankelijk was hij dubbel zo duur als een G2, wat echt te veel was, inmiddels is het nog maar een meerprijs. Ik denk dat deze TV vanwege eerste generatie QD-OLED de meest gedurfde keus is, maar je krijgt er wel een dijk van een televisie veel.

De A80L is mijn inziens momenteel totaal overprijst. De prijs hoort in het bereik van de C3 te liggen. Nu vraagt Sony veelal wat meer dan LG, maar het huidige verschil in prijs past op geen enkele manier bij de televisie die je ervoor krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:56

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Wat betreft lichtinval, iedereen vraagt het, en het antwoord gaat iedere keer hetzelfde zijn: Geen enkel probleem, zolang het zonlicht maar niet rechtstreeks op het scherm valt (lage en zwakke winterzon uitgezonderd, zwakke zon in de vroege ochtend uitgezonderd). Alleen als dat gebeurt moet je tegenmaatregelen nemen.

[ Voor 7% gewijzigd door dmantione op 08-11-2023 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
dmantione schreef op woensdag 8 november 2023 @ 08:48:
Over hoe MLA zich op termijn zal houden zouden niet veel twijfels moeten zijn, omdat aan het paneel niets veranderd is. MLA is een passieve toplaag, die is passief en zal dus niet stuk mogen gaan. Beter gezegd, omdat het scherm efficiënter wordt zal een MLA-scherm waarschijnlijk de hoogste levensduur tot nog toe behalen.

A95K is een TV van vorig jaar, maar we hebben het wel over de televisie die volgens recensenten de beste van vorig jaar was. Aanvankelijk was hij dubbel zo duur als een G2, wat echt te veel was, inmiddels is het nog maar een meerprijs. Ik denk dat deze TV vanwege eerste generatie QD-OLED de meest gedurfde keus is, maar je krijgt er wel een dijk van een televisie veel.

De A80L is mijn inziens momenteel totaal overprijst. De prijs hoort in het bereik van de C3 te liggen. Nu vraagt Sony veelal wat meer dan LG, maar het huidige verschil in prijs past op geen enkele manier bij de televisie die je ervoor krijgt.
Dank voor je verhelderende antwoord. Dan valt de A80L af voor me.

Blijft over de LG G3 en de sony A95K. Evt nog de Samsung S95C kwam ik nog tegen in de competitie.

Een aanrader van deze 3?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Luqq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
Luqq schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:16:
Denk je dat serieus ja? Die wil ik het liefst maar kost nu €4179.. echt boven m’n budget. Lees wel dat die de beste is nu. Maar is geen eerlijke vergelijking met die anderen die ik noem, die kosten ook een stuk minder (1000-1500€ minder).

Op welke webshop / winkel heb je de meeste kans dat deze op BF voor ongeveer die prijs zou kunnen worden aangeboden? Dan ga ik die websites nml in de gaten houden! €3000 is nml m’n max budget.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luqq
Sndr123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:21:
[...]

Denk je dat serieus ja? Die wil ik het liefst maar kost nu €4179.. echt boven m’n budget. Lees wel dat die de beste is nu. Maar is geen eerlijke vergelijking met die anderen die ik noem, die kosten ook een stuk minder (1000-1500€ minder).

Op welke webshop / winkel heb je de meeste kans dat deze op BF voor ongeveer die prijs zou kunnen worden aangeboden? Dan ga ik die websites nml in de gaten houden! €3000 is nml m’n max budget.
Ja, ik heb er gister 1 besteld :P Ik zou dit topic in de gaten houden en de afgelopen paar paginas even goed doorkijken :) OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15:49
Mag het ook een 77'' OLED zijn?

De Panasonic 77LZW2004 is in het algemeen de beste OLED televisie van vorig jaar, out of the box bijna perfect gekalibreerd, goede HDR weergave door o.a. de heatsink behaalt het een piekhelderheid van 1000 nits, goede processing en heeft een voor televisie begrippen uitstekende geluidskwaliteit. Even telefonisch of per mail contact opnemen en je kunt 'm voor 2849 incl. verzenden kopen.

De afmeting van een televisie went erg snel, wanneer het estetisch geen belemmering vormt is een 77'' de logische keuze voor een meer immersieve beleving bij ruim 4 meter.. Verschil tussen 77'' en 65'' klinkt relatief klein echter betekent dit in de praktijk 40% meer beeldoppervlakte.

De Sony A95K zou ik niet snel kopen, beeldkwaliteit is uitstekend echter eerste gen techniek van Samsung Display waardoor de levensduur/ kwaliteit van het paneel discutabel kan zijn Samsung kennende. De A95L is dan een betere/ veiligere keuze voor 3k.

De Samsung S95C biedt relatief veel bang for the buck, mist echter Dolby Vision en Tizen is matig/ lagy net als de bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
Luqq schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:26:
[...]

Ja, ik heb er gister 1 besteld :P Ik zou dit topic in de gaten houden en de afgelopen paar paginas even goed doorkijken :) OLED Televisies aanbiedingen- & kortingscodetopic
Ohja ik lees het in je genoemde topic. Bij Smits in Arnhem dus? Telefonisch geregeld? Nog specifieke tips / dingen die je moet zeggen of vragen om die prijs voor elkaar te krijgen? :) ik ga morgen bellen :)

Is dit trouwens geen grijze import?

[ Voor 6% gewijzigd door Sndr123 op 08-11-2023 20:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sndr123
Freshouttheoven schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:27:

De Panasonic 77LZW2004 is in het algemeen de beste OLED televisie van vorig jaar, out of the box bijna perfect gekalibreerd, goede HDR weergave door o.a. de heatsink behaalt het een piekhelderheid van 1000 nits, goede processing en heeft een voor televisie begrippen uitstekende geluidskwaliteit. Even telefonisch of per mail contact opnemen en je kunt 'm voor 2849 incl. verzenden kopen.

De afmeting van een televisie went erg snel, wanneer het estetisch geen belemmering vormt is een 77'' de logische keuze voor een meer immersieve beleving bij ruim 4 meter.. Verschil tussen 77'' en 65'' klinkt relatief klein echter betekent dit in de praktijk 40% meer beeldoppervlakte.

De Sony A95K zou ik niet snel kopen, beeldkwaliteit is uitstekend echter eerste gen techniek van Samsung Display waardoor de levensduur/ kwaliteit van het paneel discutabel kan zijn Samsung kennende. De A95L is dan een betere/ veiligere keuze voor 3k.

De Samsung S95C biedt relatief veel bang for the buck, mist echter Dolby Vision en Tizen is matig/ lagy net als de bouwkwaliteit.
Nuttige info, thanks!

77 inch kunnen we kwijt.. maar is wel heel erg groot.. krijg je dan niet snel hoofdpijn oid? Lijkt me vrij intens, maar ik kan nog is langs de mediamarkt om het is in het echt te bekijken. Al ben ik nu geneigd om die A95L (65 inch) te kopen als ik die morgen voor 3k kan regelen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Sndr123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:40:
[...]

Nuttige info, thanks!

77 inch kunnen we kwijt.. maar is wel heel erg groot.. krijg je dan niet snel hoofdpijn oid? Lijkt me vrij intens, maar ik kan nog is langs de mediamarkt om het is in het echt te bekijken. Al ben ik nu geneigd om die A95L (65 inch) te kopen als ik die morgen voor 3k kan regelen :9
Graag gedaan, qua hoofdpijn valt het erg mee bij gebruik van de juiste/ accuraatste beeldinstellingen. Wanneer het scherm ~ 30 graden van je gezichtsveld beslaat is het comfortabel. Dit is bij 77” ongeveer een kijkafstand van 3 meter, jullie zitten er nog ruim een meter verder vandaan. Ga je af op de tendens die bij Amerikaanse forums heerst zul je wel snel hoofdpijn krijgen, daar adviseren ze 77/ 83” bij een kijkafstand van ~ 2 meter :9 .

Hou er rekening mee dat in de winkel televisies kleiner ogen, je kunt dit tackelen door er een meter dichterbij te staan dan jullie kijkafstand thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cyo4YpNFecbf98GUJW_zxzShEPc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9z1a3cSiOQD6Y0fDTqHEF7rk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qI_oE6Pp5UwAbJMYn0VcdZDkx3U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8534lFNUvdz21EZlzwCQ1Rd9.jpg?f=fotoalbum_large

Die A95L staat daar al voor €3200 op de website, en bij alle andere winkels voor €4179, hoe dan? En de 55 inch is duurder? Ook bijzonder.

Deze A95L van hun is wel gewoon Nederlands model dat jij weet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sndr123
Freshouttheoven schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:53:
[...]

Graag gedaan, qua hoofdpijn valt het erg mee bij gebruik van de juiste/ accuraatste beeldinstellingen. Wanneer het scherm ~ 30 graden van je gezichtsveld beslaat is het comfortabel. Dit is bij 77” ongeveer een kijkafstand van 3 meter, jullie zitten er nog ruim een meter verder vandaan. Ga je af op de tendens die bij Amerikaanse forums heerst zul je wel snel hoofdpijn krijgen, daar adviseren ze 77/ 83” bij een kijkafstand van ~ 2 meter :9 .

Hou er rekening mee dat in de winkel televisies kleiner ogen, je kunt dit tackelen door er een meter dichterbij te staan dan jullie kijkafstand thuis.
Haha, Amerikanen zijn wel heel fanatiek dan ;)
Maar goeie tip in de winkel, stap dichterbij dus. Denk dat het groot is voor ons persoonlijk, maar niet gek om even mee te nemen in de vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Sndr123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:38:
[...]

Ohja ik lees het in je genoemde topic. Bij Smits in Arnhem dus? Telefonisch geregeld? Nog specifieke tips / dingen die je moet zeggen of vragen om die prijs voor elkaar te krijgen? :) ik ga morgen bellen :)

Ja, gewoon even bellen en proberen :) Ik heb mijn huidige LG 55C7 ook bij ze vandaan in 2017 en dat was gewoon een NL model.
Sndr123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:19:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Die A95L staat daar al voor €3200 op de website, en bij alle andere winkels voor €4179, hoe dan? En de 55 inch is duurder? Ook bijzonder.

Deze A95L van hun is wel gewoon Nederlands model dat jij weet?
Haha bijzonder. Zal wel met black friday aanbieding te maken hebben en het feit dat de meeste mensen voor een 65" zullen gaan denk ik. Gewoon even bellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sndr123
Luqq schreef op woensdag 8 november 2023 @ 22:12:
[...]

Ja, gewoon even bellen en proberen :) Ik heb mijn huidige LG 55C7 ook bij ze vandaan in 2017 en dat was gewoon een NL model.

[...]

Haha bijzonder. Zal wel met black friday aanbieding te maken hebben en het feit dat de meeste mensen voor een 65" zullen gaan denk ik. Gewoon even bellen :)
Super! Ga morgen gelijk bellen en de deal sluiten hoop ik. Keep you posted :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:50
@Sndr123. Smits levert alleen maar NL modellen. Echt wel een van de betere zaken om je tv te kopen. Vorige week een C3 gehaald. Prima geholpen en de TV was eerder dan verwacht bij mij thuis.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 19:45
Sndr123 schreef op woensdag 8 november 2023 @ 20:38:
[...]

Als je Hello tv de black friday deal vraagt krijg je hem ook voor 3199, dinsdagavond bestelt en gisterochtend in huis :)

Is 200 boven je budget, maar kan je zeggen een top tv! En de 2de generatie qd oled.
Het beeld is out of the box top, zelden zo weinig hoeven aanpassen.
Na 1 dag niet uitgebreid kunnen testen, maar beeld verwerking is echt super en een plaatje om naar te kijken

[ Voor 21% gewijzigd door FidoDido op 09-11-2023 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sndr123
[...]

Gebeld naar Smits Arnhem en heb ‘m voor €3000 kunnen bestellen die A95L (65 inch)! Super tip van jou dus! Mega bedankt!
Freshouttheoven schreef op woensdag 8 november 2023 @ 16:27:

77 inch vond m’n vriendin niet mooi in onze woonkamer. Dus die viel al snel af hierdoor ;)
Hulleman schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:49:
@Sndr123. Smits levert alleen maar NL modellen. Echt wel een van de betere zaken om je tv te kopen. Vorige week een C3 gehaald. Prima geholpen en de TV was eerder dan verwacht bij mij thuis.
Dankjewel, goed om te weten. Bij het bellen en bestellen hier ook nog specifiek naar gevraagd. Antwoord idd dat zij alleen Nederlandse tv’s verkopen.

Erg vriendelijke man aan de lijn gehad, kwam mij heel goed over allemaal!
FidoDido schreef op donderdag 9 november 2023 @ 11:07:
[...]

Als je Hello tv de black friday deal vraagt krijg je hem ook voor 3199, dinsdagavond bestelt en gisterochtend in huis :)

Is 200 boven je budget, maar kan je zeggen een top tv! En de 2de generatie qd oled.
Het beeld is out of the box top, zelden zo weinig hoeven aanpassen.
Na 1 dag niet uitgebreid kunnen testen, maar beeld verwerking is echt super en een plaatje om naar te kijken
Heb ‘m dus voor €3000 kunnen regelen bij Smits :) maar alsnog bedankt voor de tip! €3200 is alsnog 1000 euro minder dan waar ie elders overal voor wordt aangeboden!

Mag ik vragen wat je hebt aangepast om het beeld nog wat te optimaliseren? Ben daar niet echt in thuis nml. Dan kan ik dat is proberen als ie binnenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
Even nog een ander ding. Ik kijk alles via m’n Apple TV kastje (2021 model). Vond de besturing van m’n huidige Sony tv zo waardeloos.

Maar gaat m’n Apple TV de kwaliteit van het beeld verminderen?
Oftewel, is het beter om via de apps zoals Netflix of NLZIET op tv zelf te kijken of hindert het de kwaliteit niet als ik dit via m’n Apple TV blijf doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luqq
Sndr123 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:38:
[...]

Gebeld naar Smits Arnhem en heb ‘m voor €3000 kunnen bestellen die A95L (65 inch)! Super tip van jou dus! Mega bedankt!
Top :) Als 't goed is komt hij hier morgen binnen :D alvast veel plezier ermee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Sndr123 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:40:
Even nog een ander ding. Ik kijk alles via m’n Apple TV kastje (2021 model). Vond de besturing van m’n huidige Sony tv zo waardeloos.

Maar gaat m’n Apple TV de kwaliteit van het beeld verminderen?
Oftewel, is het beter om via de apps zoals Netflix of NLZIET op tv zelf te kijken of hindert het de kwaliteit niet als ik dit via m’n Apple TV blijf doen?
Dit is deels afhankelijk van de implementatie die de fabrikant hanteert, bij sommige televisies/ merken bieden de interne apps een mindere/ onnauwkeurige beeld(kwaliteit).

Gelukkig is dit bij Sony niet het geval, desalniettemin zou ik geen gebruik maken van GoogleTV en de A95L niet offline houden (enkel sporadisch voor een update wifi aanzetten).

Hier ook een Apple TV 4K in combinatie met een Sony OLED televisie, werkt perfect. Nog een bijkomend voordeel is dat je de Apple TV met de Sony remote kunt bedienen.

Qua beeldinstellingen kun je het beste Professional mode gebruiken, dit biedt de meest accurate SDR weergave. Hierbij kun je eventueel 'Soepelheid' bij Motionflow op 1 zetten om stutter te elimineren. Bij HDR content schakelt de A95L vanzelf over en bij Dolby Vision kun je kiezen uit Dark en Bright, Dark is accurater en geniet de voorkeur wanneer je kijkt bij weinig omgevingslicht.

Veel kijkplezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-05 19:45
Sndr123 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:38:
[...]

Dankjewel, goed om te weten. Bij het bellen en bestellen hier ook nog specifiek naar gevraagd. Antwoord idd dat zij alleen Nederlandse tv’s verkopen.

Erg vriendelijke man aan de lijn gehad, kwam mij heel goed over allemaal!

[...]

Heb ‘m dus voor €3000 kunnen regelen bij Smits :) maar alsnog bedankt voor de tip! €3200 is alsnog 1000 euro minder dan waar ie elders overal voor wordt aangeboden!

Mag ik vragen wat je hebt aangepast om het beeld nog wat te optimaliseren? Ben daar niet echt in thuis nml. Dan kan ik dat is proberen als ie binnenkomt :)
toon volledige bericht
Uiteindelijk helemaal niets :) out of the box is nagenoeg perfect zag geen redenen om zaken aan te passen.

Als je Netflix opstart staat er nog een optie netflix optimalisatie bij beeldinstellingen zodat je de content krijgt zoals de maker bedoelt heeft. Zijn wat features waar ik mee ga spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sndr123
Luqq schreef op donderdag 9 november 2023 @ 16:47:
[...]

Top :) Als 't goed is komt hij hier morgen binnen :D alvast veel plezier ermee!
Dankjewel, jij ook veel kijk plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sndr123
Freshouttheoven schreef op donderdag 9 november 2023 @ 17:11:
[...]

Dit is deels afhankelijk van de implementatie die de fabrikant hanteert, bij sommige televisies/ merken bieden de interne apps een mindere/ onnauwkeurige beeld(kwaliteit).

Gelukkig is dit bij Sony niet het geval, desalniettemin zou ik geen gebruik maken van GoogleTV en de A95L niet offline houden (enkel sporadisch voor een update wifi aanzetten).

Hier ook een Apple TV 4K in combinatie met een Sony OLED televisie, werkt perfect. Nog een bijkomend voordeel is dat je de Apple TV met de Sony remote kunt bedienen.

Qua beeldinstellingen kun je het beste Professional mode gebruiken, dit biedt de meest accurate SDR weergave. Hierbij kun je eventueel 'Soepelheid' bij Motionflow op 1 zetten om stutter te elimineren. Bij HDR content schakelt de A95L vanzelf over en bij Dolby Vision kun je kiezen uit Dark en Bright, Dark is accurater en geniet de voorkeur wanneer je kijkt bij weinig omgevingslicht.

Veel kijkplezier!
toon volledige bericht
Niet online houden bedoel je? Waarom niet, ben benieuwd?

Ah jij ook een Apple TV! Oké dan behoud ik dat lekker zo, vind dat Apple TV zo ideaal werken allemaal! Veel beter en fijner dan al die andere besturingssystemen.

Dank :) Ik ga met die instellingen dan is spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
Sndr123 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 23:51:
[...]

Niet online houden bedoel je? Waarom niet, ben benieuwd?

Ah jij ook een Apple TV! Oké dan behoud ik dat lekker zo, vind dat Apple TV zo ideaal werken allemaal! Veel beter en fijner dan al die andere besturingssystemen.

Dank :) Ik ga met die instellingen dan is spelen!
Graag gedaan. Bedoelde inderdaad niet online houden ;).

Werkt inderdaad ideaal! Een van mijn favorieten is dat de geluidskwaliteit via Bluetooth aanzienlijk beter is bij de Apple TV wanneer je je AirPods eraan koppelt en ongestoord/ zonder andere ten last te zijn een film/ serie of YouTube wilt kijken.

De A95L heeft een snelmenu, deze kun je volledig naar wens instellen. Om dit te regelen dien je op de tandwiel knop te klikken en helemaal naar rechts te gaan. Daar krijg je dan de optie te zien om een en ander aan te passen.

Gedeeltelijk om privacy redenen en ook voor een stukje gebruiksgemak, wanneer beide actief zijn krijg je elke keer dubbele AirPlay/ Casting opties te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-05 22:36

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Even een vraagje voor mijzelf.

Ben van de week bij hellotv geweest.
Ben opzoek naar een 65inch oled.
Nu had ik mijn zinnen op de LG G3. Alleen zit met de voedingskabel die vast aan de tv zit(40mm buisje in de muur) dus dat past niet.

Nu geven ze mij de Samsung s95c als betere alternatief. Omdat de One connect box er is. En mede doordat de tv 'betere' specs geeft..

Kiezen jullie de Samsung boven de LG???
Google/YouTube is om het even. Er is geen beste winner denk??

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pagina: 1