Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
televisie voor mijn ouders van 55 inch
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Televisie kijken, netflix, videoland kijken etc. De standaard dingen.
Te koppelen met een HEOS soundbar.
Moet een TV zijn met grote kijkhoek. Ze zitten er niet allebei recht voor, 1 kijkt vanaf de zijkant.
Ze hebben nu een UE40H5570SS samsung TV
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit op hellotv te kijken naar de blackfriday aanbiedingen maar dacht ga hier even vragen wat op dit moment the best bang for buck is. Dat laatste moet ik nog tijd instoppen om de 'topper' van dit jaar voor dit budget te vinden
Welke vragen heb je hier nog over?
Ze zijn niet veeleisend. Ik zat zelf te denken aan oled, maar uiteindelijk is dat wellicht meer iets voor mijzelf. Een goeie toepassing van HDR, Dolby Vision is wellicht wel top voor de toekomst gezien.
Ik zoek een?
televisie voor mijn ouders van 55 inch
Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Televisie kijken, netflix, videoland kijken etc. De standaard dingen.
Te koppelen met een HEOS soundbar.
Moet een TV zijn met grote kijkhoek. Ze zitten er niet allebei recht voor, 1 kijkt vanaf de zijkant.
Ze hebben nu een UE40H5570SS samsung TV
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit op hellotv te kijken naar de blackfriday aanbiedingen maar dacht ga hier even vragen wat op dit moment the best bang for buck is. Dat laatste moet ik nog tijd instoppen om de 'topper' van dit jaar voor dit budget te vinden
Welke vragen heb je hier nog over?
Ze zijn niet veeleisend. Ik zat zelf te denken aan oled, maar uiteindelijk is dat wellicht meer iets voor mijzelf. Een goeie toepassing van HDR, Dolby Vision is wellicht wel top voor de toekomst gezien.
[ Voor 5% gewijzigd door Oekol op 07-11-2023 20:44 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.