Electrische handdoek radiator

Pagina: 1
Acties:

• stefantim
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-01 10:02
In de badkamer van ons nieuwbouwhuis willen we een elektrische handdoek radiator plaatsen. Het huis is verder verwarmd met een bodem warmtepomp, waarbij de badkamer ook vloerverwarming heeft.

Nu gaat het mijn vooral om wat belangrijk is aan zo een radiator. Gewoon met aan/uit knop doen, of een simpele timer, of zijn er nog andere slimme opties? Waar lopen jullie tegenaan of is echt een must bij deze apparaten..

Alvast bedankt voor de antwoorden!

• nightgold
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 26-01 10:47
> Boost functie die snel warmte blaast (aangenaam als je maar kort in de badkamer bent, bv tanden poetsen)
Ikzelf gebruik het niet voor die paar minuten maar een must-have voor m'n vrouw :+

En heel goed prijzen vergelijken! Wij zochten een 2000W (als hoofdverwarming in ons geval) model met timer & boost functie, en online vond ik niets onder de 900-1000€. In een lokale winkel gevonden voor maar 450€.

• stefantim
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07-01 10:02
Dank je wel! De boost functie had ik nog helemaal niet voorbij zien komen dus top om daar even in te duiken.

Met de prijzen is er geen pijl op te trekken 🤪

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19:15
Heb zelf er eentje met thermostaat. Die kan ik instellen dat hij bijv. elke doordeweekse ochtend van 7:00 tot 8:30 aan is en dan de ruimte verwarmd tot max 21gr. (En in weekend later).

Vind dat wel handiger dan aan/uit, want als de badkamer al op temperatuur is hoeft dat ding van mij niet aan.

Ryzen 5 7500F - ASUS TUF Gaming B650-PLUS - Gigabyte 9070XT - 32GB Kingston Fury Beast 6000