Renovatie gastentoilet: nachtverlichting

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-12 09:39
Wij hebben een gastentoilet. Deze gebruik ik vaak als ik ‘s nachts een plasje voel opkomen. Hier hangt een armatuurtje aan een zijmuur. Nu had ik graag dit toilet gerenoveerd. De pot had ik willen vervangen door een hangtoilet, de flush-unit wil ik dan wegwerken door een nis bestaande uit gyproc(?).

Op een of andere manier had ik dan een soort nachtverlichting willen plaatsen. Dus genoeg zodat ik niet heel de plee onder zeik maar ook niet zo fel dat ik klaar wakker ben. Wel is het zo dat we de huidige tegels gaan afkloppen en dus moet er opnieuw bezet worden. Dus kan ik van de bestaande verlichting aftakken en de nachtverlichting achter het wc plaatsen?

Er moet toch opnieuw bezet worden.

Alle reacties

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Ja natuurlijk kan dat. Zitten tijdens het plassen voorkomt ook dat je de pot onderzeikt.

[ Voor 57% gewijzigd door No Hands op 07-11-2023 19:40 ]

Veroordeel niet, verwonder u slechts

• B-lex
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:39
Heb hier thuis zo’n ding op scheenbeen hoogte naast de pot aan de muur geplakt. Werkt perfect als nachtlampje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rj8wiyNz4v_Gmu2_rg-6yts5Xho=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eq8oQ7QZ7JDoC7iNc4zZOWyb.jpg?f=fotoalbum_large