met welke app prijs berekenen anderen hoevelheden?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 19:09
Stel ik wil volgende maand meer gas gaan verbruiken, dan wil ik dat kunnen invoeren om de app de prijs te laten berekenen van wat ik kwijt ben. Heb nu de Oxxio app die kan dat niet. Heb geen slimme meter. Wat is daar een mooie app voor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:02
Zoek je echt een app voor je telefoon, of is een website ook goed?
Volgens mij gebruiken veel mensen mindergas.nl voor het bijhouden van hun gasverbruik, wellicht is dat wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:59

sanzut

It's always christmas time

Calc.exe, of Excel wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
ik bedoel een energie app, ik heb nu de app van Oxxio die alles netjes laat zien, maar het gaat mij nu om wat extra's dus dat ik de app wil laten berekenen wat er met mijn prijs gebeurd als ik bijv volgde maand meer gas wil verbruiken. dus dat ik dat nu in ga voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
eltweako schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 18:52:
Zoek je echt een app voor je telefoon, of is een website ook goed?
Volgens mij gebruiken veel mensen mindergas.nl voor het bijhouden van hun gasverbruik, wellicht is dat wat je zoekt?
volgens mij kan dat niet met deze site, meestal gaat dat via de app van de energie leverancier

[ Voor 12% gewijzigd door henry70 op 07-11-2023 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Truus01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:25
Wat krijg jij normaal te zien in die app, zonder slimme meter?
Is het niet eenvoudig zelf te berekenen? Wat je meer wilt gaan verbruiken x het tarief?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slappyjoez
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 14:17
henry70 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 20:04:
ik bedoel een energie app, ik heb nu de app van Oxxio die alles netjes laat zien, maar het gaat mij nu om wat extra's dus dat ik de app wil laten berekenen wat er met mijn prijs gebeurd als ik bijv volgde maand meer gas wil verbruiken. dus dat ik dat nu in ga voeren
Wat is je doel? Zorgen dat je termijnbedrag klopt?

Volgens mij moet je gewoon een jaarinschatting maken en aan de hand daarvan de hoogte bepalen van de 12 termijnen die in een jaar worden geïncasseerd.

15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@henry70 ik mis, net zoals de rest, het doel van de app. Als je wilt weten hoeveel extra je kwijt bent als je meer gas verbruikt is het een kwestie van het verwachte verbruik te vermenigvuldigen met je gasprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
rens-br: klopt je zou het zelf ook kunnen berekenen, het gaat om net een klein stukje extra gemak van de app. dus dat ik weet wat ik moet betalen als ik bijv volgende maand meer gas ga verbruiken, het verbruik zou ik nu dan in gaan voeren om het te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henry70
bij de regelneef van energiedirect noemen ze het de voorruitkijker, kwam er achter omdat een bekende van mij die app heeft.

[ Voor 30% gewijzigd door henry70 op 10-11-2023 15:48 ]

Pagina: 1