Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?map=22098
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ga er met je mobiele telefoon naar toe
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Een mobile friendly website.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/hAFA7rFYGJZOE5BPmDQG1IkZ.jpg?f=fotoalbum_small)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox 119.0.1 op Android 13.1
Ik gebruik de functie vrij vaak om foto's / screenshots vanaf mijn telefoon snel aan mijn Tweakers Fotoalbum toe te voegen, om ze daarna makkelijk om te zetten naar een GoT Thumnail, maar de interface is hier best onhandig. Gereduceerde functionaliteit om alleen te uploaden vanaf je mobiel zou voor mij eigenlijk ook al genoeg zijn. Compleet Fotoalbum beheer is helemaal niet handig op je telefoon.
Ik twijfelde of het een bug of een 'missende' feature was, maar aangezien vrijwel heel Tweakers Mobile friendly is tegenwoordig, zie ik het als een bugje. Misschien is de pagina over het hoofd gezien.
https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?map=22098
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Ga er met je mobiele telefoon naar toe
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Een mobile friendly website.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
:strip_exif()/f/image/hAFA7rFYGJZOE5BPmDQG1IkZ.jpg?f=fotoalbum_small)
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox 119.0.1 op Android 13.1
Ik gebruik de functie vrij vaak om foto's / screenshots vanaf mijn telefoon snel aan mijn Tweakers Fotoalbum toe te voegen, om ze daarna makkelijk om te zetten naar een GoT Thumnail, maar de interface is hier best onhandig. Gereduceerde functionaliteit om alleen te uploaden vanaf je mobiel zou voor mij eigenlijk ook al genoeg zijn. Compleet Fotoalbum beheer is helemaal niet handig op je telefoon.
Ik twijfelde of het een bug of een 'missende' feature was, maar aangezien vrijwel heel Tweakers Mobile friendly is tegenwoordig, zie ik het als een bugje. Misschien is de pagina over het hoofd gezien.
Even niets...