Hallo allen,
Onlangs heeft mijn vriendin besloten om niet te betalen bij een betaalde parkeervak. Ja dom~
. Ze heeft daarbij echter wel 2x op opeenvolgende dagen boetes gekregen terwijl ze het voertuig niet heeft verplaats. Ze heeft hierbij het voertuig op het vak geparkeerd op 23-10 ~10:30 waarbij ze de boete heeft gekregen op 11:45 en vervolgens de dag erop pas weer verplaats rond ~15:00 terwijl de tweede boete op 24-10 11:55 is genoteerd.
Ik ben van mening dat de tweede boete onterecht is, omdat zij niet de mogelijkheid heeft gehad om de voertuig te verplaatsen en pas vandaag kennis is gesteld over beide boetes. Nu is de vraag : Is mijn mening terecht of heeft het volledig geen zin om dit aan te vechten?
Alvast bedankt!
Onlangs heeft mijn vriendin besloten om niet te betalen bij een betaalde parkeervak. Ja dom~

Ik ben van mening dat de tweede boete onterecht is, omdat zij niet de mogelijkheid heeft gehad om de voertuig te verplaatsen en pas vandaag kennis is gesteld over beide boetes. Nu is de vraag : Is mijn mening terecht of heeft het volledig geen zin om dit aan te vechten?
Alvast bedankt!