Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors_K
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 15-11-2023
Ik heb al mijn foto's en video in iCloud staan. Deze deel ik met mijn iPhone, iMac en MacBook. Op de iMac en MacBook kan ik alle video's probleemlos afspelen.

Echter sinds kort kan ik niet meer alle video's op mijn iPhone afspelen vanuit Foto's (dit heeft wel altijd probleemloos gewerkt). Er staat een uitroepteken bij en als ik erop tik dan krijg ik als melding:
Video laden niet mogelijk. Er heeft zich een fout voorgedaan bij het laden van deze video in een versie van hogere kwaliteit.

Mijn iPhone is een iPhone 14 Pro met de meest recente versie van iOS (17.1).

Het lijkt wel alsof hij het origineel niet kan downloaden vanuit iCloud om dan af te spelen.

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen of zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

Beste antwoord (via Daedalus op 07-11-2023 15:32)

• Sjors_K
Het probleem heb ik ondertussen opgelost.

Foto's van device verwijderen (sync met iCloud uitzetten).
Device opnieuw opstarten
Sync met iCloud opnieuw aanzetten.

Afhankelijk van de grootte van de iCloud bibliotheek kan dit even duren. Maar nu spelen de video's gewoon af.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:42
Heb je al contact opgenomen met Apple hierover? Het gaat over hun producten (iCloud, de iPhone) dus wellicht kunnen zij iets voor je betekenen.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Sjors_K
Het probleem heb ik ondertussen opgelost.

Foto's van device verwijderen (sync met iCloud uitzetten).
Device opnieuw opstarten
Sync met iCloud opnieuw aanzetten.

Afhankelijk van de grootte van de iCloud bibliotheek kan dit even duren. Maar nu spelen de video's gewoon af.