Op maandag 05 november 2001 14:57 schreef robinvreuls het volgende:
Bonk!
Hoe zit het ermee

Ergens in juli 2001 neem ik contact op met Maurice Sinema...deze man "verbindt" ons door met Harry Dijkstra. Harry wil wel sponsoren, dus Martijn16 en
* HappyFun gaan naar Lelystad om alles te regelen
[Wat gepraat]
Enfin..Harry zou contract opsturen en die dag nog GELIJK de adsl aanvragen...na 14 dagen wachten hebben we nog niets.
Ondertussen MOESTEN we zelf al modem kopen en server + uitbreidingen. Niets van Cybercomm gehoord..dus ik bellen elke dag..krijg lang niemand te pakken..tja na 1 week eindelijk mailtje van Harry dat de aanvraag vast zat in KPN systeem en dat ie opnieuw heeft ingezet.
Dan zitten we al rond 14 augustus dat we de 2de aanvraag nog steeds niets van merken..
Tot vrijdag!! kreeg ik Harry Dijkstra maar niet te pakken.. nu hoorde ik dus afgelopen woensdag dat Harry ontslag heeft genomen om redenen.
Vrijdag belde ik dus weer en na lang verhaal met helpdesk ging ie plaatsvervangende iemand zoeken[zat eerst in bespreking?? sure]
Die meneer ging er dus niet over..maar die gast aan telefoon van helpdesk ging uitzoeken..5 min wachten en ik werd doorgeschakeld naar dhr Pieterse van OneTel..deze meneer verving Harry.
Lang gesprek met die gast maar we krijgen dus die dsl als we kunnen aantonen dat Harry ECHT beloofd had.. hij zou als we niet konden bewijzen met mailtje Harry zelf bellen..
We zijn daar zelf geweest en zelf alles toegezegd gekregen..
Dus is wachten
[Alles staat klaar ...server en modem dus komt goed

]