Toon posts:

probs met Chaintech

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal...Ik heb een probleem....Als ik met mn pc normaal werk(internetten enz) werkt ie perfect...Ga ik nu een spelletje spelen in 3d doet ie het even goed, om dan plots midden in het spel te rebooten! Ik heb al verschillende 3d-kaarten erin gehad, geheugens, bios gereset enz.....Ik krijg het niet voor elkaar....Het betreft een chaintech mobo met via sjitset,256 mb 133 mhz geheugen,p3 866 met een geforce van asus de 6600...Ik heb de pc nog net niet het raam uitgegooid, dus red me.....

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Misschien is het te warm in de kast.
Wellicht is de voeding niet stabiel genoeg.

Verwijderd

Zet AGP es op 2x, en installeer de VIA 4-1 drivers in AGP Standard mode

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:46

Hu9o

Schokkend

Heb je 1 module van 256mb?? of zijn het er meerdere? dan moet de grootste eerst.
Is het bij alle spellen zo of ligt het misschien aan het spel zelf?

pc over geclocked (kutwoord)?
Koeler wel goed vast? temp processor ff sjecken.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal...agp bus staat al op 2(4 doet ie het ook al niet) cpu is net nieuw met goed contact(tegen licht aangehouden) en wordt ongeveer 35 graden..dus ook niet opgefokt..Ik draai met 1 dimm van 256 mb van kinston geloof ik..en de kast heeft geen zijkanten, dus de temp lijkt me stug... Het maakt ook niet uit welk spel je speelt...het is wel veel in het 3d gebeuren. De pc reset zichzelf gewoon zonder dat ik iets aanraak of doe...In gewoon windows(dus 98,wme,w95jaja) doet ie het ook.Het is dus echt iets in de hardware...Ik begin steeds meer te denken dat het mobo gewoon kaduuk is.....Ik klooi maar weer wat heen en jullie bedankt voor jullie respons!

grtzzzz

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Ook al een andere voeding geprobeerd? Je noemt het namelijk niet...

Mogelijk crashed het a.g.v. chipset/Geforce? Kijk anders even hier http://www.geforcefaq.com voor tips.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-08 19:11
Welk moederbordje van Chaintecht praten we hier over? Op een 6btm hielp het afplakken met plakband van de laatste contactpunten van het videokaartje (dus het verst van de monitoruitgang).

No production networks were harmed during this posting

Pagina: 1