Besteld product op laten halen door bezorger

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:06
Ik heb vorige week een product online besteld. Blijkbaar is die leverancier alleen maar ingesteld op bulk aangezien automatisch mijn bestelling op afhalen is gezet (laten bezorgen was geen optie maar dat had ik niet in de gaten dus ik zat op mijn bestelling te wachten). Nu heb ik ze net gesproken en bij hun kost het laten verzenden van een pakket van max 25 kilo en een lengte van 110cm (hoeft niet op een pallet) 100 euro. Ze geven aan dat dat hun standaard tarief voor hun vervoerder is. Nu wil ik het zelf op laten halen door een PostNL, DHL etc. Echter vind ik dat soort services helemaal niet op hun website terugkomen. Heeft iemand een idee wat voor mij de goedkoopste/beste oplossing is? Ophalen is geen optie want dat kost mij 3 uur rijden.

[ Voor 3% gewijzigd door Sunri5e op 07-11-2023 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 13:27

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Waar ongeveer is het? Wellicht ben ik, of iemand anders in de buurt voor ons werk, kunnen het even halen, en dat we elkaar dan tegemoet rijden bijv. Ik zit op traject zwolle-assen.

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Er bestaan ook diensten zoals www.pickthisup.nl, geen idee of die voor jouw afstand goedkoper dan 100 euro zijn. Starttarief ca. 30 euro.

Brenger.nl is ook zo'n dienst. Als voorbeeld Groningen Amsterdam zit ook op zo'n 100 euro dus dat schiet niet op.

110 cm is overigens een vervelende maat kwam ik pas achter. Als particulier kun je dat alleen met PostNL verzenden.

[ Voor 46% gewijzigd door Cheesy op 07-11-2023 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mvd1981
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:12
Je kan via www.ecoparcel.eu ook een verzendlabel laten maken (kan je zelf de goodkoopste dienstverlener vinden) en het pakket op laten halen (GLS bijvoorbeeld). Zo heb ik ooit een arm/motor voor een poort op laten halen uit Italie...

[ Voor 6% gewijzigd door Mvd1981 op 07-11-2023 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:47

OMD

Sunri5e schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:14:
Ik heb vorige week een product online besteld. Blijkbaar is die leverancier alleen maar ingesteld op bulk aangezien automatisch mijn bestelling op afhalen is gezet (laten bezorgen was geen optie maar dat had ik niet in de gaten dus ik zat op mijn bestelling te wachten). Nu heb ik ze net gesproken en bij hun kost het laten verzenden van een pakket van max 25 kilo en een lengte van 110cm (hoeft niet op een pallet) 100 euro. Ze geven aan dat dat hun standaard tarief voor hun vervoerder is. Nu wil ik het zelf op laten halen door een PostNL, DHL etc. Echter vind ik dat soort services helemaal niet op hun website terugkomen. Heeft iemand een idee wat voor mij de goedkoopste/beste oplossing is? Ophalen is geen optie want dat kost mij 3 uur rijden.
Houd wel rekening dat jij dan 100% verantwoordelijk bent voor de zending. Als er wat gebeurt ben je je geld kwijt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Voor €100 kun je zelf ook een aardig stukje omrijden. 3 uur à gemiddeld 80 km/h maakt 240 km. Als je 1:15 rijdt en voor €2,00 kunt tanken maakt dat €32 aan brandstof. €64 als die 3 uur enkele reis is.

Kun je het combineren met iets anders leuks doen in die omgeving? Dan maak je er een leuk/bijzonder dagje van met partner / goede vriend(in) / ouder / wiedanook.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Als het geen speciaal voor jou gemaakt product is, is annuleren nog een optie.
Ergens anders bestellen en niet meer druk om maken.

[ Voor 25% gewijzigd door DaWizza op 07-11-2023 13:31 ]

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:18
https://www.brenger.nl/nl/ ? Zelf geen ervaring mee, maar zag het ooit een keer staan bij een Marktplaats advertentie van een handelaar in zonnepanelen. Was hierboven al genoemd zie ik :F

[ Voor 12% gewijzigd door ThinkPad op 07-11-2023 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 00:29
Sunri5e schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:14:
Cheapcargo.nl

Online een etiket aanmaken, dat uit laten printen door het bewuste bedrijf en op je pakket laten plakken en zorgen dat het pakket klaar staat voor ophalen. Die 110cm lengte is geen probleem via deze site.

DPD heeft een pickup, DHLFor You ook. Kost max 3 tientjes dan met DHLals het pakket 1.10m lang is en 25kg weegt.

[ Voor 7% gewijzigd door koektrommeltje op 08-11-2023 02:05 ]

Pagina: 1