Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjell!
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-10-2024

Kjell!

XBL: PurportedSword5

Topicstarter
Ik zoek een?
wij zoeken een vervanging voor onze LG HX521
Met een totale vermogen van 560W
Dit is een home cinema set met Blu-Ray speler.

Wat is je budget?
ongeveer 500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
We willen naast muziek (bijna alle genres) deze ook graag gaan gebruiken voor films. Blu-Rays/DVDs we verzamelen er best en kijken zo nu en dan eens,
er zal dus een blu-ray speler er tussen/ervoor moeten komen?
Nu hebben een Samsung tv met 4 HDMI in waaronder 1 daarvan met arc(QE65Q64RALXXN)
1 naar de Nintendo switch,
1 naar de blu-ray
1 naar de Xbox
En 1 naar de tv..
We zouden de Xbox eruit kunnen gooien als er gespeeld word op de switch (handig is anders maar als niet anders kan)

Wat heb je zelf al gevonden?

-SAMSUNG HW-Q600C nu met korting bij mm voor 300 met ernaast en losse blu-ray speler voor een paar 10tjes.
- Sonos arc 1/2… voordeel is dat we in de toekomst daar een 5.1 maken.
- JBL 1000 die je (handig) los kan klikken.
- Samsung HW-Q930C
- Böse 600

Welke vragen heb je hier nog over?
komt de rest een beetje overeen? Vergeleken met de rest?
Ik zie dat mijn LG set de totale vermogen overtreft met de kleine Samsung die van 300 nu

.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshouttheoven
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:14
Vermogen zegt, in de regel, niets over de geluidskwaliteit.

Met de Q600C ga je er al aardig op vooruit, biedt ook de meeste bang for the buck.

Sonos is imo overpriced, de Q930C doet niet veel onder en kost minder dan de helft wanneer je de sub en rears meetelt (loopt momenteel ook een actie waarbij je gratis stands krijgt).

Wanneer je de output instellingen van de LG HX521 kunt wijzigen heb je geen nieuwe Blu-ray speler nodig, ervan uitgaande dat je genoegen neemt met HD Blu-rays.

Het hangt dus een beetje af van wat je wilt, met de Q930C ben je in één keer klaar als je surround sound wenst. Wanneer 3.1 volstaat is de Q600C een logische keuze, met het overgebleven budget kun je dan eventueel een 4K Blu-ray speler kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimoo
  • Registratie: September 2017
  • Nu online
Zou inderdaad uit het lijstje van je de q930C nemen.
met sub is een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy89
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 28-09 21:27
Eskimoo schreef op woensdag 8 november 2023 @ 10:18:
Zou inderdaad uit het lijstje van je de q930C nemen.
met sub is een wereld van verschil.
Ik zit ook te kijken voor de 930c. Ik heb echter ziggo kast, PS5 en Nintendo switch. Hoe kan ik deze het beste aansluiten op de 930c? Of kan ik dan beter voor een ander model kijken?