Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Mijn 6,5 jaar oude videokaart (Nvidia GTX 1080) is aan vervanging toe want ik wil Counter-Strike 2 maps maken en heb daar raytracing voor nodig. Ik wil dus overstappen naar de Nvidia RTX 4070 maar ik moet eerst weten of het wel past in mijn moederbord? (zie foto, bovenste sleuf zat mijn 1080 in). Als dat niet kan zal ik moeten kijken naar een andere die de RTX4070 evenaart. Kan iemand ook advies geven of andere hardware aan vervanging toe is?
Wat is je budget?
Mijn budget zal maximaal €700,- euro zijn voor een nieuwe videokaart. Als er nog aanpassingen van andere hardware noodzakelijk zijn om de 4070 te kunnen draaien heb ik ook nog wel een extra 250,- achter de hand.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd NVIDIA gebruikt, zonder problemen, dus ik wil bij dit merk blijven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Mijn Gaming Rig:
Moederbord: Gigabyte AORUS GA-Z270X-Gaming K5 - 1.0
Voeding: Corsair VS Series VS650 - Voeding ( intern )
Videokaart: MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G - Grafische kaart
Interne geheugen: Kingston HyperX FURY - DDR4 16GB
Processor: Intel Core i7 7700 - 3.6 GHz
Behuizing: Cooler Master CM 590 III - Midtowermodel
SSD: Crucial MX300 - Solid state drive
Ik zoek een?
Mijn 6,5 jaar oude videokaart (Nvidia GTX 1080) is aan vervanging toe want ik wil Counter-Strike 2 maps maken en heb daar raytracing voor nodig. Ik wil dus overstappen naar de Nvidia RTX 4070 maar ik moet eerst weten of het wel past in mijn moederbord? (zie foto, bovenste sleuf zat mijn 1080 in). Als dat niet kan zal ik moeten kijken naar een andere die de RTX4070 evenaart. Kan iemand ook advies geven of andere hardware aan vervanging toe is?
Wat is je budget?
Mijn budget zal maximaal €700,- euro zijn voor een nieuwe videokaart. Als er nog aanpassingen van andere hardware noodzakelijk zijn om de 4070 te kunnen draaien heb ik ook nog wel een extra 250,- achter de hand.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb altijd NVIDIA gebruikt, zonder problemen, dus ik wil bij dit merk blijven.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Mijn Gaming Rig:
Moederbord: Gigabyte AORUS GA-Z270X-Gaming K5 - 1.0
Voeding: Corsair VS Series VS650 - Voeding ( intern )
Videokaart: MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G - Grafische kaart
Interne geheugen: Kingston HyperX FURY - DDR4 16GB
Processor: Intel Core i7 7700 - 3.6 GHz
Behuizing: Cooler Master CM 590 III - Midtowermodel
SSD: Crucial MX300 - Solid state drive
:strip_exif()/f/image/vPXDe4eB4v0xBD6zbcuhETBv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door Counterstriker op 06-11-2023 12:26 ]