Eigenaar Airpods case achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Topicstarter
Ik heb een airpods case gevonden op straat en meegenomen. Deze heb ik opgeladen en probeer nu de eigenaar te achterhalen. Kan ik op 1 of andere manier het gekoppelde Apple ID uitlezen?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:22
Denk van niet. Volgens mij doet de case maar weinig behalve dat het een batterij is. De apperatuur zit vooral in de airpods zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:25
Tenzij het specifiek de AirPods Pro 2 case is kan je er niks mee inderdaad. Die herken je aan een zilveren inkeping aan de rechterkant waarmee je 'm aan een koordje kan hangen.

De overige cases bevatten geen draadloze verbinding.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accountvanmij
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 06-11-2023
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Orion84 op 06-11-2023 12:04 . Reden: onzin reactie weggehaald ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59
Het Find My network zou, als het een compatible case is, het mogelijk moeten maken voor de eigenaar om er achter te komen waar deze is. Zolang je deze in de buurt houd van een Apple apparaat is deze zichtbaar.
Zie https://support.apple.com/nl-nl/HT207581

Zelf kan je er niet achter komen van wie deze case is, je zou hem wel kunnen aanmelden bij iLost, dat zou ook kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 10:22
Archer_VC10 schreef op maandag 6 november 2023 @ 12:31:
Het Find My network zou, als het een compatible case is, het mogelijk moeten maken voor de eigenaar om er achter te komen waar deze is. Zolang je deze in de buurt houd van een Apple apparaat is deze zichtbaar.
Zie https://support.apple.com/nl-nl/HT207581

Zelf kan je er niet achter komen van wie deze case is, je zou hem wel kunnen aanmelden bij iLost, dat zou ook kunnen helpen.
Maar dat werkt bij de meeste AirPods niet. Dan moet het maar net de pro 2 case zijn.
De AirPods zelf zitten in het netwerk en als die in de case zitten, zal het als pakketje zichtbaar zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door PrimusIP op 06-11-2023 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
naar de gemeente brengen.

that's all

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:59
Een hoop gemeentes werken tegenwoordig ook met iLost: https://ilost.co/nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De eigenaar is niet (zomaar) te achterhalen. Voor de rest is het een kwestie van inleveren bij de gemeente, en/of melden op ilost.nl of verlorenofgevonden.nl. Zie ook Waar lever ik gevonden voorwerpen in?.

Aangezien er voor de rest weinig discussiewaarde aan dit topic zit gaat deze op slot.

[ Voor 13% gewijzigd door Daedalus op 06-11-2023 14:20 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.