Ik ben ICT-beheerder en dus verantwoordelijk voor het bestellen van alle IT-gerelateerde spullen voor al mijn collega's. De afgelopen tijd bestelde ik als standaard muis altijd de Logitech M190. Een goedkope, eenvoudige muis die geschikt is voor zowel links- als rechtshandig gebruik. Ik dacht, met een merk als Logitech kan je niet verkeerd gaan, toch? Helaas zijn ondertussen al flink wat collega's bij me langs geweest voor een nieuwe muis omdat hun M190 na enige tijd problemen kreeg, zoals een knop die niet meer wilde "vasthouden" (lamme switch dus) of een scrollwiel dat van alles deed behalve wat de gebruiker ervan vroeg.
En nu verdwaal ik dus in het bos muizen op zoek naar een nieuwe standaardmuis voor de massa... Wat ik graag wil is:
- Een fullsize muis (ivm ergonomie)
- Zowel linkshandig als rechtshandig te gebruiken
- Draadloos met dongeltje (liever niet bluetooth)
- Liefst met een scrollwiel waarmee snel door een lang document gezwiept kan worden
- Prijs rond de €20 à €30
Als ik in de Pricewatch rondstruin verdwaal ik ook een beetje. Helaas lijkt het erop dat de enige muizen met een "zwiep-scrollwiel" een exclusief rechtshandige Logitech en een kleiner dan fullsize Rapoo zijn. Maar het kan ook zijn dat er andere muizen zijn die dat ook hebben maar waarbij dat vinkje in de pricewatch niet aanstaat waardoor ik die niet goed kan vinden?
Alvast bedankt voor de tips!
En nu verdwaal ik dus in het bos muizen op zoek naar een nieuwe standaardmuis voor de massa... Wat ik graag wil is:
- Een fullsize muis (ivm ergonomie)
- Zowel linkshandig als rechtshandig te gebruiken
- Draadloos met dongeltje (liever niet bluetooth)
- Liefst met een scrollwiel waarmee snel door een lang document gezwiept kan worden
- Prijs rond de €20 à €30
Als ik in de Pricewatch rondstruin verdwaal ik ook een beetje. Helaas lijkt het erop dat de enige muizen met een "zwiep-scrollwiel" een exclusief rechtshandige Logitech en een kleiner dan fullsize Rapoo zijn. Maar het kan ook zijn dat er andere muizen zijn die dat ook hebben maar waarbij dat vinkje in de pricewatch niet aanstaat waardoor ik die niet goed kan vinden?
Alvast bedankt voor de tips!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.