Koppeling M24 naar flex

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Robku
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 16-01-2024
Beste lezer,

Kan iemand mij vertellen hoe deze aansluiting heet, zodat ik gerichter kan zoeken. Hij wordt gebruikt om een 16x2 mm flexbuis te koppelen aan een Pentec M24. Overal kan ik passende koppelingen vinden die passen op een M22 aansluiting. Maar wat ik ook kies, niets past op de M24. Het gaat dan met name om het deel dat IN de koppeling zit. De moer is natuurlijk het probleem niet. Ik heb een foto gemaakt van wat er nu inzit, zodat mogelijk iemand me zo kan vertellen wat dit is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/04xYor-fwdfI8IMFZp4vRxX-zaU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/h9uBrgemI5ZYV6mqx5bSYffg.jpg?f=user_large

Met vriendelijke groet,
Rob

Beste antwoord (via Robku op 06-11-2023 11:20)

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Robku schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:00:
Beste lezer,

Kan iemand mij vertellen hoe deze aansluiting heet, zodat ik gerichter kan zoeken. Hij wordt gebruikt om een 16x2 mm flexbuis te koppelen aan een Pentec M24. Overal kan ik passende koppelingen vinden die passen op een M22 aansluiting. Maar wat ik ook kies, niets past op de M24. Het gaat dan met name om het deel dat IN de koppeling zit. De moer is natuurlijk het probleem niet. Ik heb een foto gemaakt van wat er nu inzit, zodat mogelijk iemand me zo kan vertellen wat dit is.

[Afbeelding]

Met vriendelijke groet,
Rob
Artikelnummer IMI / Heimeier 380116351.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
M.I.A.T.A. Is Always The Answer

Alle reacties

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12:53

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
M24 knelset?

• Robku
Dank, maar dat is een te algemene naam. Je kan bijvoorbeeld ook een knelset M24 naar 15 buis hebben. Het gaat echt specifiek om hetgeen je op de foto ziet. Dus van Pentec M24 naar 16x2 flex. En ook daar heb ik al wat varianten gehad.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:29
Zoek eens op Euroconus.

• Robku
Dank!
Gezocht op Euroconus. Maar ook dit merk heeft te veel verschillende soorten, zodat ik niet precies de variant kan vinden als op mijn foto. Ik heb helaas al de nodige pogingen gedaan en wil daarom zeker zijn, dat ik de juist heb.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:31

timovd

Voorsprong door techniek

Je hebt al gezocht op M24 16mm Alupex of op M24 16x2 knelset? Daar moet je toch een heel eind mee komen?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Robku
Dank!
Dat dacht ik ook.
Op beide heb ik gezocht... die zien er echt allemaal anders uit dat de foto die ik heb geplaatst. Ik heb een Alu/pex geprobeerd. Daarvan past het deel dat in de slang gaat niet ver genoeg in de unit. Vandaar dat ik nu niet meer snap wat er wel op moet. Daarom hoop ik te vinden wat er op mijn foto staat. Dat past namelijk wel.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:58
Voor dit soort dingen is Warmteservice vaak een uitkomst, ze hebben daar van alles liggen én verstand van zaken. Ben daar in de winkel al diverse keren geholpen als ik tegen uitdagingen aanliep.

Acties:
  • Beste antwoord

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Robku schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:00:
Beste lezer,

[Afbeelding]

Met vriendelijke groet,
Rob
Artikelnummer IMI / Heimeier 380116351.

• Robku
Dus eigenlijk zie ik dit?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ECRiMEaW1tO5NO7b5JhfY2JQl9M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pv0reSa5VpOLJNh4DCSjMkGm.jpg?f=user_large

Juist...

Heimeier 380116351 Ik zie meer afbeeldingen, maar denk inderdaad dat dit hem is...

Dank!

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Robku schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:18:
Dus eigenlijk zie ik dit?

[Afbeelding]

Juist...

Heimeier 380116351 Ik zie meer afbeeldingen, maar denk inderdaad dat dit hem is...

Dank!
Dat is hem inderdaad. You're welcome. :)

Pagina: 1