Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraptor
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 23:45
Ik zoek een?
Een tablet voor mijn zoontje met een mentale beperking. Ipad gewend, maar kan zich wel aanpassen

Wat is je budget?
tussen de 100 en 500? Hangt ook van het stukje af wat bij 'Wat heb je zelf al gevonden?' staat.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn zoontje is fysiek 13 en mentaal 28 maanden met een klassieke vorm van autisme (niet de welbekende asperger variant). Hij gebruikt op vaste momenten zijn tablet om te ontspannen. Hij maakt nu gebruik van een Ipad 2018. Vooral peuter spelletjes, youtube en netfix.

Wat heb je zelf al gevonden?
Dit is het lastige stuk. Zijn schermen gaan de laatste tijd wat vaker kapot. Dit gebeurt niet thuis maar op zijn woning (nu 2 jaar niet meer thuis wonend). Ik ben nu een beetje aan het rondkijken en weet even niet wat het beste is om nu te doen. Hij zit niet vast aan IOS of Android. Ik twijfel tussen een tablet die goedkoop in aanschaf is of een tablet waar het scherm makkelijk of goedkoop van te repareren is.

Welke vragen heb je hier nog over?
Waarom de schermen kapot gaan is nog niet bekend, hier zijn we wel mee bezig. Ik zou het prettig vinden als we dit verder niet ter sprake brengen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-10 13:02
Ik zou gewoon weer een iPad nemen met goede hoes en screenprotector. Kind is er aan gewend, en binnen je budget.
uitvoering: Apple iPad (2022) Wi-Fi 64GB Roze
Of zelfs ruim binnen budget:
uitvoering: Apple iPad (2021) Wi-Fi 64GB Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Schermen sneuvelden hier ook vaak uit frustratie bij dingen die even niet lukken.
2x ass kinderen.

Ik heb maar gewoon een voorraad goedkopere tablets aangeschaft.
Gewoon Android spul want het gaat toch stuk, Als de storm later veranderd in harde wind kijken we wel eens voor wat higher end spul.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.