Wijziging User Review - Luminair BioRythemZ

Pagina: 1
Acties:
  • 492 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminair
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 09:19
BioRythemZ heeft op mijn review pagina een 'vergelding' review achter gelaten, nadat ik een review op hun pagina had achtergelaten. Hun review is geschreven met onwaarheden die niet overeenkomen met de inhoud van onze DMs. Met aan het einde nog een aantal irrelevante beledigingen gericht op mijn persoon/profiel.

Het ging om een gratis item dat ik aanbood -- een deels defecte, maar veelal werkende iPad keyboard case. BioRythemZ was de eerste die reageerde, enigszins kortaf, met "ik heb interesse". Dus DMde ik terug of die deze wilde komen ophalen of dat het opgestuurd moest worden. Pas later in de avond kwam er een respons, "bied u ook nog meer aan?".
Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat, dus besloot ik de case aan de eerstvolgende aan te bieden. Ook heb ik een review op hun pagina geschreven met mijn ervaring, omdat ik op het profiel ook meerdere soortgelijke ervaringen zag omtrent onaangename communicatie, vooral bij andere gratis aanbiedingen. Dus poste ik een review vooral voor mensen die liever anders communiceren.
Ik kreeg een DM met een correctie door BioRythemZ (ik misquote mijzelf), en heb vervolgens de review aangevuld met de correctie.

Dat bleek niet afdoende, waarna de gebruiker de vergelding-review plaatste. Daarin staan dingen als, "er werd niks afgeleverd," wat misleidend is, want er was op geen enkel punt een overeenkomst. Daarnaast ook de claim dat ik na 1 bericht al de review had geplaatst; dat klopt niet, want ik plaatste het pas na het tweede bericht. Dat is aan de timeline van de DMs ook te zien.

Ik zou het liefst hun review verwijdert zien, omdat het dus eigenlijk niet eens om iets inhoudelijks gaat; er was een gratis item, die kreeg die niet, er was geen overeenkomst. Daarnaast ging hun review puur over mijn persoon en de review die ik schreef.

Link naar de desbetreffende review: https://tweakers.net/aanbod/rating/1226554/

[ Voor 2% gewijzigd door Luminair op 05-11-2023 17:19 . Reden: link vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminair
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-08 09:19
@Microkid Ik ben er met de gebruiker in kwestie niet uitgekomen; is er iets wat ik hier mis, dat ik nog moet doen? Volgens mij kan hun review over mij wel verwijdert worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:11

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

In dit geval heel eenvoudig: er was geen overeenkomst. Beide reviews zijn dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.