• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Is het niet zo dat ieder mensen/dier aandacht vraagt bij een andere :? Niemand wil in zijn eentje zitten zonder aandacht. Op GoT komen en topics posten is aandacht vragen voor {vraag/probleem/stelling}

Bij voetbal iemand tacklen..is vragen om aandacht
Zo van "Kijk ik haal hem zo neer..zie mij dat goed gedaan hebben"

Of op straat lopen en aandacht vragen..dat doet iedereen (on)bewust.. met je kleding/gedraag etc :?

Heb ik gelijk of :+ l*l ik maar wat :? :9

Defunctus Deo Juvente

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Je hebt ongelijk. Als je hier post opdat mensen notie van jou nemen vraag je om aandacht. Als je hier post opdat je een interessante discussie kunt voeren vraag je niet om aandacht. Het gaat om het doel; is dat alleen maar opvallen, dan vraag je om aandacht. Is dat doel discussieren, de wedstrijd winnen of wat dan ook, dan vraag je niet om aandacht.

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• FCA
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 15:33

FCA

Het is allemaal een kwestie van overleven.

Als mens heb je andere mensen nodig om enigszins te overleven, dus zul je ook wel hun aandacht moeten hebben, opvallen.

Ik denk dat het bij bidsprinkhanen bijvoorbeeld wel meevalt met aandacht trekken.

Verandert z'n sig te weinig.

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 22:34 schreef HappyFun het volgende:

Bij voetbal iemand tacklen..is vragen om aandacht
Zo van "Kijk ik haal hem zo neer..zie mij dat goed gedaan hebben"
Je doet het een beetje voorkomen alsof aandacht vragen per definitie slecht zou zijn. :?
Dat hoeft helemaal niet. :)

Ik heb hier wel'es aandacht gevraagd voor de 'derde wereld' of voor een m.i. sociaal onwenselijke toestand zoals discriminatie. :)

Voor die onderwerpen kan geen aandacht genoeg zijn. :)

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01-2025

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Aandacht heb je nodig. Hoe zou je het vinden als niemand iets om je geeft en je dus niet eens iets kunt kopen omdat niemand je de aandacht geeft door dingen voor JOU te maken?
Sommige mensen hebben wel meer aandacht nodig, en dat ga je merken :(

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik ben het eens met de stelling dat iedereen aandacht nodig heeft, maar het lijkt mij wat overdreven om zelfs het tackelen tijdens een voetbalwedstrijd hiertoe te rekenen. In gevallen als deze moet men zich imo afvragen welke (oer)behoeftes een mens heeft, en of men die men bewust of onbewust wil bevredigen. In het geval van de voetbalwedstrijd spelen er denk ik een hele hoop verschillende behoeftes/gevoelens mee, waardoor het lastig is om snel duidelijk te kunnen zien waar het om gaat, en zeker niet na drie uur 's nachts ;)

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

Pagina: 1