Drivers Viper II

Pagina: 1
Acties:

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Topicstarter
Ik heb een Viper II met S3 2000 chipset en ik ben benieuwd welke drivers ik het beste kan installeren (of andere dingen om de prestatie van dat ding te verbeteren).
Want ik heb wel eens het probleem dat textures op de verkeerd worden geplaatst, en ook wel eens clippingproblemen.
Zijn bijv. de Detonator drivers compatible????

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05
Geen Detonators van S3, wel een "Detonator-alike" van mezelf:

http://jgc.homeip.net/news.php?newsid=107

Verwijderd

Ik hoorde vandaag nog van iemand dat de Viper II zelfs onder XP nog goed aan de praten te krijgen schijnt te zijn...

Dan zou dat zelfs nog beter zijn als bij mijn Voodoo5. Die doet het wel onder XP, maar alleen via Direct3d. Dus geen Glide of OpenGL. ;(

Verwijderd

Die zijn dus alleen voor windows 9x/ME
Staan er nog een keer win2000 drivers in de planning? Of is dat te moeilijk/anders o.i.d. :? :)

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05
W2K drivers zijn niet te moeilijk, het kan gewoon niet.

S3 propt al hun drivers vol met debuginfo, maar in de W2K drivers dus niet. Staat dus geen info over de te gebruiken registry settings.

Zelfs S3 Planet, de makers van S3Tweak die alle info van S3 hebben gekregen over drivers en kaart, kunnen er niks mee. Helaas geen tweaked W2K/XP drivers van deze jongen hier :(